Sizce Sevdiğiniz "Güzel Ama Aptal" Mı Yoksa "Çirki

Sizce Sevdiğiniz "Güzel Ama Aptal" Mı Yoksa "Çirki

Siz sevgilinizin aptal olursa olsun yeterki yakışıklı olsun mu dersiniz yoksa aman ben aptal çekemem zeki olması önemlimi dersiniz buyrun anketime katılın!

Inizio Condividere
Sizce sevdiğinizin (güzel/yakışıklı ama aptal) mı yoksa (çirkin ama zeki) mi olmasıını tercih ederdiniz?