Social App Builder
Social App Builder
Crea nuova app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Creare un account
Registrazione
Ne Olduğunu Bul...
özenti misin? ırkçı mı? Amerikanvari mi ? tam türk mü? Tam tüksün ulen! ? Sanki hafiften kayıyon. ? IRKÇIIIIIIII SENİİİİİ! ? TEBRİKLER ! ?
Inizio
Condividere
Ne Olduğunu Bul...
merdivenden aşağıya tükürdün mü ?
Domanda 1 / 7
aa hangi pislik yapar ki ? pis insanlar!
BİNAMIZ BİR SÜRÜ KATLI :/ TÜKÜRSEM 10 SAAT BEKLERİM
E TABİ KÜÇÜKLÜĞÜMÜZDÜR BİZİM ULEN BİR DE ŞAP DİYE SES ÇIKARDI KIZACAKLAR DİYE SÇARDIK :)))
EZİKLER YAPAR. GİT BANYOYA TÜKÜR
küçükken yapabilirdık...
SÖYLEMESEM,MANTIKLI ŞEYLER SORAR MISINIZ?
Ne Olduğunu Bul...
Makyaj yapar mısın?
Domanda 2 / 7
ah, okulun popisiyim tabi yapacağım. kimse kızamaz bana . evden kaçarım (erkeksen cevap şu = makyaj yapan kadınlar çok sxi oluyor .)
e yani havam bozulur :/ (erkeksen cevap şu = ah, makyajsız kadın organiktir. :/ )
gözlerim zaten çekik , eynenier çekersem gözlerim uzaya çıkar.( erkeksen cevap şu= kızlarımızın gözü zaten güzel dudak dese incecik ne gerek var)
HI YAPAK DA BABAM BACAĞIMIZI KIRSIN! (erkeksen cevap şu= makyaj yapsında bacağını kırayım ortalık kötü)
MAKYAJ YAPMAYAN İNSAN KALDI MI ? IY ÇOK DOĞAL. AMA ANNE BABA GELİNCE SİLMEK GEREK :( GİDİCEM UZAKLARA AMA YAŞAYAMAM HEPSİ GAVUR. (erkeksen cevap şu = ıyy hepsi iğrenççç iyi ki erkeğim :) )
yerine göre.(erkeksen cevap şu= özel günlerde kızlar/kadınlar makyaj yapmalı ama çocuklara uygun değil)
Ne Olduğunu Bul...
Evde ne kullanıyorsunuz (yemek yemek için)
Domanda 3 / 7
bizde her şey cubukla yenir.
bizim ülke dışındaki ülke beni ilgilendirmez. evde ne ile yediğim seni hiç ilgilendirmez!!!
çatal bıçakla yemeye kendimi alıştırıyorum...
e tabi elle yeriz . sulu yemekler hariç. onlar da tahta kaşıkla mideye iner.
elle de yerim, çatal bıçakla da, çubukla da yerim, kaşıkla da her türlü yerim :)
önemli olan kibar yemek
Ne Olduğunu Bul...
ne giyersin?
Domanda 4 / 7
ah yöresel kıyafetler candır! ama diğerlerine saygı duyarım ablacım.
her zaman turuncu-kırmızı salaş şeyler giyerim
kadın, her zaman tarzdır. erkekte şık olmalıdır.
sokakta rahat, özel günde abiye, evde pijama
tarz olmaya çalışıyorum cınım çok cici :) sokakta bile mini etek çok şeker :D yada pantolon...
ülkemin kıyafetleri dışında bir şey giymem hepsi salakça!!
Ne Olduğunu Bul...
evde hangi dil konuşulur?
Domanda 5 / 7
2/3/4 dil biliyoruz . yerine göre . ah neyse , zamanımı tüketme. sahi ne zaman bitiyor bu test?
annmle biz ingilizce çalışıyoz. babam da yardım ediyor. what is your name? would you like some apple? goodbye!
her dili öğrenmek isteriz. ama aile içinde genellikle türkçe.
japonca. çok tatlı :)
kendi dilimiz dışında bütün diller salakça
türkçe. ama yabancı biri gelirse uyum sağlarız. sahi, türk müsün bu testi hazırlayan kız?
Ne Olduğunu Bul...
Özgecan hakkında ne düşünüyorsun?
Domanda 6 / 7
ah, adalet neredeee??!!
ah, insanlık yok. türkiye de işte bu yüzden gelişemiyorQ
bizim burada salaş kıyafetler giyilir. tecavüzcü azdır ve cahillik yoktur. kadınlar çığlık atmalı. anlayışsız köpek(tecavüzcü) !!!
Özgecanın katilini bir elime geçirsemmm!!! hadım etsinler bunları
saçmalık. neymiş edendim tecavüzmüş . mini etek giymeseymişş :/
yazık bu kıza . bunu yapana YAZIKLAR OLSUN. insan mı bunu yapan? yaratık.
Ne Olduğunu Bul...
SENCE OKULLARI TATİL EDEN VALİ....?
Domanda 7 / 7
ah, çok iyi . (rezil olmayayım, aslında yastık gibi sarılasım var :) )
ah, japonyada hiç tatil yok. çok çalışkanız
çok iyi insan tatil yürekli adam ADAMIN dibi
çok sevimli bir adam. Caps'lerde de çok tatlı görünüyor . iyi yürekli ;) bu arada fanlarıma selamlarr :))))))
ne yani tatil veriyor diye ayağına mı kapanak! türküz olm biz . atamızın ayağına kapanırız sadece. bir de Namaz kılarız. hayatta olsaydı Peygamberimizin ayağına da kapanırdık
türkçe adamın dibi . değilse çöpe atın.
Creato da
Atsiz.Atan
Crea il tuo quiz
Online People - Incontri, chatta e incontra nuove persone
Quiz consigliati
Sai Tutto Di Michael Jackson?
Quanto Mi Vuoi Bene Da 10 A 10
Che Raimbow Sei ?
Che Nome Avresti Dovuto Avere ?
Sei Tecnologico ? O Antico?
Quiz Difficile Sui Nomadi
Quanto Ne Sai Di Videogiochi?
La Tua/O Morosa/O Ti Ama?
A Chi Piaci?
Chi Sei My Hero Academia (1ªa) Si Innamorerebbe Di
Che Vampiro Sei?
Quanto Sei Simile A Bill Kaulitz
Che Calciatore Sei
Che Alpino Sei ?
Quanto Mi Conosci?
Che Personaggio Di Naruto Sei?
Sei Un Adrioto Doc?
Che Youtuber Maschile Sei
Quale Personaggio Sei Della 3°M??
Quanto Mi Conosci?
Quanto Consci Gabriele Monteleone ?
Chi Sei Come Calciatore?
Sei Un Angelo O Un Diavolo?
Quanto Conosci Simone
Quanto Ne Sai Di Web?
Quiz Sull'elaborazione Scooter
Che Borsa Sei?
Dimmi Come Ti Comporti X Il Tuo Primo Appuntamento
Quanto Sai Del Palermo Calcio?
Che Melona Sei?
Your Life-Style
Could You Work In Ems
Which Dog Breed Are You?
Altri quiz
Sondaggi consigliati
Quale Cactus Preferite?
Lancia Anche Tu Un Monumento In Testa Al Premier
Anastasia e innamorata
Chi Vincerà La Serie A 2010-2011
Scopriamo Dopo Lecce E Brescia Quale È La Terza Sq
Che personaggio di Stranger things morirà?
Quanto Sei Tonto??
Ti Piace La Pag _Best_ ???
Champions League 2010
Più sondaggi
App suggerite
Billie Or Trè
Truzzo O Emo???
Quanto Sei Bello ?
Come Ti Dovresti Sentire Adesso
Sfortunato O Fortunato
Più applicazioni