Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)

Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)

Melek-Şeytan ? Şeytannnn.................. ? Melek ?

शुरू शेयर करना
Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)
Yolda birinin düştüğünü gördün... Sen....
Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)
Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)
Sırada beklerken biri sizin önünüze geçti ve çok aceleniz var....
Kendin Nasıl Konuşuluyorsun... ? ;)
Kizdurmus69 द्वारा बनाया गया
अपनी खुद की क्विज बनाएं