Social App Builder
Social App Builder
צור אפליקציה חדשה
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
צור חשבון
להתחבר
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Yapacağınız davranışlara göre karakter şekillenecek... Yoko Suzuki ? David King ? Cindy Lennox ? Jim Chapman ? Kevin Ryman ?
הַתחָלָה
לַחֲלוֹק
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Etrafınızı zombi sardı ve siz kaçmak zorundasınız ... O sırada 3 4 kişi birden koşarken bir partneriniz yere takıldı ve düştü ne yaparsınız ?
שְׁאֵלָה 1 / 7
Ben onu hayatta kurtaramam elimde bir silah olsaydı belki
Ben onu kurtaracak kadar güçlü değilim umarım biri kurtarır onu !
Onu kurtarmaya çalışırım...
Onun yanına gitmeye korkarım zombi beni ısırabilir..
Yoluma devam eder kendimi riske atmam..
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Raccoon şehri tehlikede olduğu için bir Umbrella tesisinde sığınmak zorunda kaldınız..İçeri partnerlerinizle girince alarm ötmeye başladı ve kapılar kitlendi .. Partneriniz size birlikte hareket edip çıkmaya çalışalım dedi ..Ona ne dersiniz ?
שְׁאֵלָה 2 / 7
Ben kendimi riske atamam benden mümkünse uzak durun.
Bir arada dursak hayatta kalma şansımız artar buradan birlikte çıkmak için birşeyler yapalım
Sanırım kapı şifrelerini nereden çözeceğimi biliyorum benimle gelin!
Tamam ama bana silah verin ve beni yalnız bırakmayın..
Tamam ben önden gideyim ne olur ne olmaz...
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Genellikle kullandığın item ne olurdu ?
שְׁאֵלָה 3 / 7
Bir taş ve sopa alıp birleştirip hammer yapmaya çalışırdım .. Alternatif fikir her zaman işe yarar
Çantam var ..İşime yarayacak şeyleri ekstra olarak ona koyardım..
Etraftan bulduğum kıvır zıvır ne bulursam...
Her türlü bitkiyi alır kendime iyi bakardım..
İyi bir silah
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Nasıl bir işin olmasını isterdin ?
שְׁאֵלָה 4 / 7
Çaylak bir polis.. Elimin silah tutması lazım :S
Çok sinsiyimdir ... Ajanlık bana göre
Devlet işleri :P
Elim herşeye yatkındır..Onlarla ilgili ne bulursam..
Kader böyleymiş pek ZENGİN değilim hayatımı geçindirecek herhangi bir meslek
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Toplam senle birlikte 4 kişiniz.. Partnerlerin arkada kaldı .. Sen ilerledin ve bir Dayligh makinesi buldun ( daylight : T virüsü antivirüsü ) ve alet sadece 4 tane tüp çıkartabiliyor... Ne yaparsın ?
שְׁאֵלָה 5 / 7
Bir tane kullanıp bir tanesini de cebime atarım .. Kurtulursam satıp zengin olabilirim :S Çok acımasızım.. Arkadaşlarımdan biri ölmek zorunda kalacak
Güvenli mi diye kontrol eder ... Herkese dağıtırım... Bir kavga çıkarsa da bunlar hakkında olayı halletmeye çalışırım..Bunca zamana dek herkesi koruduk madem Herkes hayatta kalsın...
Kendim kullanıp gerisini arkadaşlarıma verirdim..Çünkü hepsi çok iyi...
Kendim kullanırım .. Öncelik benim onlar ne yaparsa yapsın.
Öncelikle inceler bir fotoğrafını çekerdim.Daylight hakkındaki tüm belgeleri alırım.Sonra onu kullanır ve arklarıma veririm..Bu kapsül benim için önemli UMBRELLA'YI bitirebiliriz...Bize ve şehre yaşattıklarından dolayı bir intikam alabiliriz...
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
T virüsü seni ele geçirdi ve ölmek üzeresin... Arkadaşların zombi olacaksın diye tedirgin ama son sözünü duymak istiyorlar yapacak birşey yok .. Ne dersin ?
שְׁאֵלָה 6 / 7
Ölmek istemiyorum :'(
Siktir siktir siktir.
Tanrım bana yardım et.. :S
Umarım kurtulursunuz..Şimdi beni öldürün de zombi olup size zorluk çıkarmıyayım...
Üzgünüm buraya kadarmış..Sizden ayrı takıldığım için özür dilerim.. Hoşçakal....
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
1 Daylight kullanarak(T-virüsünü arındırarak) Raccoon City'den bir şekilde kaçtın... Ne yaparsın ?
שְׁאֵלָה 7 / 7
Çaldığım daylight ı gizlice başka şirkete satarım..
Denizlerde olmak istiyorum.. Gemi ile gezintiye çıkarım..
Kendime bir ev alacağım..Doğa manzaralı şehirden mümkün olduğunca uzak olsun.Ve evimin yemyeşil bahçesine gelip o temiz havayı büyük bir zevkle soluyacağım.İyi bir evlilikte lazım..
Olan biteni herkese anlatırım ama mesleğimin bir önemi kalmadı artık.Motorsiklet alıp dolaşırım,artık hayat daha güzel olacak.
Umbrella'ya dava açacağım ! ! ! Bize yaptırdıklarının hesabını vermeliler..
נוצר על ידי
Barkin.Polat
צור חידון משלך
Online People - היכרויות, צ'אט והכיר אנשים חדשים
חידונים מוצעים
עד כמה אתה אוהד בית"ר
מי אתן מ-מר, חסמין, טפי, פס, מלודי, ולריה...?!
עד כמה אתה חכם?
האם אתה תיפש
האם אתם אביב רפאלי??
מי אתם מהאי 3?
אתה ספורטאי טוב
איזה ספורט/אומנות לחימה מתאימה לכם/ן
איזה שחקן כדורסל אתה?
מה אתה אוהב לאכול?
כמה אתה דומה ליוסי מלכה?
מה את? נורמלית , סנובית או חנונית?
אל תהיה הומו
איזה דמות אתה? (דוקטור הו)
רונאלדו מסי או רונאלדיניו
איזה סוג עובד במוקד אגד את/ה?
איזה סוג סיגריות מתאים לך
ברצלונה
האם אתה אידיוט נורמלי או חכם מאד
האם אתה חיה או סלב ואיזה?
כמה אתה מכיר טוב את לינקין פארק (Lp)
מה השם הכי יפה
מי את מהבנות של ה'3?
כיתת "שיטה"
מי אתם משבט עוגן גדוד פולג קבוצת טוקר פייס
איזזה שחקן אתה מבית"ר ירושלים
האם אתם רואים באובססיביות את הסדרה : "דרייק וג'וש
How Well Do You Know The Real Emily?
What International Soccer Team Are You?
What Nintendo Ds Game Are You?
חידונים נוספים
סקרים מוצעים
איזה סמיילי אתם הכי אוהבים????
מה אתה מעדיף ?
כמה אתה שונא את J.B
שששששששששששששששששש
בנים או בנות??
Toto2go
מה אתם שותים בבוקר
מה אתה מעדיף?
What's Your Favourite Music Genre
Daily Driver
Favourite Transformer Leader
עוד סקרים
אפליקציות מוצעות
האם אתה מכור לפייסבוק ?
אתה שמח או עצוב
רוב הסיכויים שיהיה לך אוכל טעים היום D:
כמה תקבל במבחן הקרוב שלך
גלה אם אוהבים אותך!
עוד אפליקציות