Social App Builder
Social App Builder
Créer une nouvelle application
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Créer un compte
S'identifier
Hangi Oyun Karakterisin?
Eh zamanında oyun oynadık,belki oyundan dönüyorsun.Ama kim olduğunu bilmiyorsun!
Démarrer
Partager
Hangi Oyun Karakterisin?
Evin nerde?
Question 1 / 6
Amerika da stada yakın olmayan bi yerde.
Ev yok sadece mantar var :)
Host gezegeninde.
Icecrown un orta yerinde,Kalimdor a da Lordaeon a da yakın malesef soğuk bi yerde =)
Kara tapınakta karı kız arıyorum :)
Maaalikane zorunamı GiTti?! :(
Hangi Oyun Karakterisin?
Nasıl birisin?
Question 2 / 6
Acımasız ve havalı.
Duygusuz
Gülüyos gidiyos adiyos x)
Kızgın
Mutlu,her zaman güler yüzlü =)
Sanane harv Legi Gömuyom Gu ZeyLF setan
Hangi Oyun Karakterisin?
En çok ne istedin?
Question 3 / 6
Bi kaç kişiyi daha mezara gömmeyi.
Bilmem eğlenmek yetiyor.
En iyi kılıççı olmak x(
İntikam istiyorummm uleeeyyynn!
Prensesi eve getirmeyi xD
Şu öbür gezegeni ordakilerin kafasına geçirmeyi.
Hangi Oyun Karakterisin?
Maaşın ne kadar?
Question 4 / 6
100000000 altın la 20000000000 arası aylık var gelen 'misafirlerden' :)
1500 lira uzay seyahatinden çıkan para işte.
Emin değilim zenginde olabilirim fakirde.
Günde 50-100 kemik,Bir iki tas kan süs kafalar okadar :(
Ne maaşı bulduğumuz mantarı yiyoruz yavv.İşler batık zaten T_T
Valla baba parası bilmem ne kadar olduğunu.
Hangi Oyun Karakterisin?
Nasıl görünüyosun?
Question 5 / 6
Adamı öldürçek kadar karizmatiğim.
Bilmem nasıl?
bu zırh biraz garip oyüzden kalkamıyorum da aynaya bakim :(
Çoook güzeliimmmm o_O
Eeee ayıp olcak ta inek yalamış gibi saçmanken gibi yüzüm içe çökük gözlerim var.
Süper yakışıklıyım bide gözüm kapalı olmasa var yaaaa :)
Hangi Oyun Karakterisin?
What is this?
Question 6 / 6
efem canım??
I can't speak english.
It is a graveyard and I will put you in. x)
It is a pencil. xD
It is a princess.
nece bu hothça mı zortça mı yaaa?
Créé par
Azil_Yesilkaya
Créez votre propre questionnaire
Online People – Rencontres, chat et rencontre de nouvelles personnes
Quiz suggérés
Quel Est Ton Nom De Scout?
Est-Tu Une Maudite Chanceuse?
Comment Va Tu Vieillir ?
Quel Animal Est Tu?
Meritez Vous De Vivre ?
Quelle Princesse Es-Tu?
Ton Mec Es-T-Il Fait Pour Toi ?
Quelle Sorte De Geek Êtes Vous?
Est Tu Populaire Normal Ou Looser?
Quel Poste De Rugby Serais-Tu?
Quel Est Ta Vision De L'amitié ?
Es-Tu Vraiment Le Manouche Que Tu Prétend ?
Es Tu Réellement Un De Mes Amis ?
Test Global De Personnalité
Connais-Tu Bien Les Musiques De Films?
Quel Personnage De Naruto Es-Tu
Qui Êtes Vous ?!!
Etes-vous plutôt The Libertines, Babyshambles ou D
Dan Lé Yeux De L'autre
Ton Pourcentage De Connaisssance Dans Harry Potter
Quel Est Votre Profil Sur Internet ?
Quelle Race De Wow Es Tu ?
Vos Chances De Gagner À La 6/49
Quel est votre degré de stupidité?
Quel Joueur Du Pacy Vallée D'eure Football Es-Tu?
Est-T-Il Amoureux De Toi ?
Quel Personnage De La Saga Star Wars Êtes-Vous?
Choix Des Joueurs D'équipe National
Quel Animal Dort En Vous ?
Quel Est Votre Place Dans Un Groupe De Deathcore ?
Plus de quiz
Sondages suggérés
La (Le) Partenaire Idéal
Petits Sondage Entre Amis =)
Le Club Le Plus Populaire Au Maghreb
Coupe Du Monde De Football 2010
Équipe Favorite Fifa 2010
Questionnaire Librairie
Est-Tu En Amour?
Votez Pour La Championne Du Can 2010
Voter Pour Votre Wilaya (Algérie Badi La Pech)
Wow Ou Dofus ?
Plus de sondages
Applications suggérées
Tester Daka2 Dialek
Rockeur Ou Plutot Hip-Hop
Es-Tu Poney Ou Plutot Pégase
Ta Future Note
La Chance Sera Avec Toi Aujourd'hui ?
Plus d'applications