Social App Builder
Social App Builder
Luo uusi sovellus
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Luo tili
Kirjaudu sisään
איזה ילד/ה את/ה?
בואו ותגלו איזה סוג של ילד/ה אתם.. מופרע עדין ביישן??...וכו.. ביישן/ית ? מופרע/ת ? יל/ד טוב/ה ?
alkaa
Jaa
איזה ילד/ה את/ה?
המורה נותנת לקבוצה שמתנהגת יפה לצאת לגן מחוץ לבית הספר ולשחק.. אבל היא לא בחרה בך.. מה תעשה/י
Kysymys 1 / 6
טוב.. לא נורא בפעם הבאה.. לפחות אני לא יפספס את השיעור! :-)
יאאא גם כן זאתי חוצפנית עכשיו אני הולך/ת מחטיף/ה לה בוקס חסר לה שלא תוציא אותי עם הקבוצה... ססססס...
ישב במקום שלי ויבכה בשקט..
איזה ילד/ה את/ה?
נותנים לך הזדמנות להיבחן למקהלה/להקת ריקודים/ליגת כדורגל וכו..
Kysymys 2 / 6
אני אוהב/ת מאוד את זה אבל אני מתבייש/ת מאוד.. ואם אני לא יתקבל!?!!!? יואוו אמלהה מה פתאום אני לא הולכת
אני הולך/ת ואם הם לא יקבלו אותי אני יעשה להם בלאגןןןןןןן .......
אני ילך ליבחן ואם אני לא מתאים/ה להם אז לא נורא.. אני ישפר את הכישרון וינסה בשנה הבאה!
איזה ילד/ה את/ה?
המורה שואלת שאלה ומי שיענה עליה יקבל סוכריה.. מה תעשה/י
Kysymys 3 / 6
(מרימה אצבע)אני יודעת המורה!
אני יודע/ת את התשובה.. אבל לא נעים לי לדבר מול כולם ושכולם יקשיבו לי...
יאללה למה אני חייב/ת לענות על השאלההה ????? אני רץ אלייה וחוטף לה את הסוכריה...
איזה ילד/ה את/ה?
את/ה הולך/ת ברחוב ופתאום איש ניגש אליך אם סוכריה ואומר רוצה חמוד/ה?
Kysymys 4 / 6
בורח/ת מהר..
כן תביא...... לק! לק! לק!! בייי
ממשיך/ה ללכת כאילו לא שמעתי אותו
איזה ילד/ה את/ה?
את/ה רוצה לפתוח שין.. שואל את אמא שלך והיא לא מרשה...
Kysymys 5 / 6
אני לא ישאל אותה בכלל..אני מתבייש/ת...... אני פשוט לא יעשה.... :-'X
טוב.. לא נורא..
מי שואל אותה בכלל ... אני ישר פותחחחח/תתת
איזה ילד/ה את/ה?
איך את/ה עם המסורת של פייסבוק:איך היה החידון.. ???
Kysymys 6 / 6
יואוווווו מסורתתתתת מעצבנתתתתתת.. סססס.... מאיפה הם הביאו את זה..??!?
לא יודע/ת אני פשוט עונה על כל השאלות
מצוייןן!! אני מרגיש שאני ממשיך/ה מסורת נפלאהה!! :-I
Tekijä:
Halle80he
Luo oma tietokilpailu
Online People - Treffit, chat ja uusien ihmisten tapaaminen
Suositellut tietokilpailut
Mikä Tiskiharja Olet?
Kuinka Slaiba Olet?
Mikä Dirt/Street Sopii Sinulle
Vilken Hårfärg Har Du Egentligen?
Mikä Jalkapallon Pelaaja Olet?
Kuka On Salainen Kaksoisveljesi?
Suosikki Tv-Ohjelmasi?
Mikä Paita Sinulle Sopii Parhaiten?
Oletko Ihmispöllö?
Kuka Olet Simpsoneista?
Oletko Jonne
Mimmoinen Homo Olet
Mitä Sinulle Tapahtuu Ennen Vuotta 2011?
Mitä Bändiä Kuuntelet?
Horoskoopit Baarissa
Mikä Kala Olet?
Mikä Pelikone Olet?
Koska Kuolet
Mitä Sinulle Tapahtuu Huomenna?
Mikä Limu Sopii Sinulle?
Kuinka Kaunis Olet Sisältäpäin?
Kuka Kalpan Pelaaja Olet?
Mikä Airsoft Ase Sulle Sopii?
Mistä Päin Eurooppaa Olet Henkisesti Kotoisin
Mitä Jääkiekko Joukkuetta Kannustat
Oletko Pelihullu??
Minkälainen Serkkusi On
Oletko N00b!
Oletko Pelihullu??
Millainen Syötävä Olet?
Lisää tietokilpailuja
Ehdotetut gallupit
Mopo Vs. Skootteri
Sm-Liiga
Viikonloppu
Aplpe Vs Ç Linux Ç
Parempi Lemmikki?
Mikä Mällisetti Olet?
Oulun Kärppien Sijoitus Sm-Liigassa 2010
Paras Pelajaa Näistä
Kumpi Genre Voittaa?
Miesten Mies
Lisää galluppeja
Ehdotetut sovellukset
Kuinka Paljon Otat Kaljaa Viikonloppuna
Hyvä Vai Huono Päivä?
Kaatuuko Junzbo Tunturilla Tänään?
Skede Vai Snoukka
Are You?
Are You Lucky?
Are U A Nurde
Lisää sovelluksia