Social App Builder
Social App Builder
Luo uusi sovellus
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Luo tili
Kirjaudu sisään
Neden Evde Kaldım
yasınız 30 laramı dayandı yoksa geceli cokmı oldu.peki siz bu kadar iyi birirken niye boyle oldu
alkaa
Jaa
Neden Evde Kaldım
komsularnız evinize misafir geldi. onlarla aranızdaki ilişki ne olur
Kysymys 1 / 15
hosgeldiniz der odama gerecim
odamda kalır geldiklerini umursamam
onlara merabe der ve oturup onlarla sohbet ederim
onlara yemek ve ismelerinde hizmet ederim ama onlarla oturup sohbet etmem
Neden Evde Kaldım
daha once hic sevgiliniz oldumu aranızdaki ilişki neydi
Kysymys 2 / 15
gizllice evden kacardım ve gizli saklı bulusurduk
her yerde ve her zaman birbirimize sarılıp birbirimizi ne kadar cok sevdigimizi soylerdik
hic sevgilim olmadı
sık sık bulusup gezerdik
Neden Evde Kaldım
hoşlanmadıgınız bir arkabanız(bayan) evinize geldi ve surekli sizi eleştiriyor kıyafetlerinize karısıyor nasıl davranırsınız
Kysymys 3 / 15
bende onu eleştirir ne kadar gerilerde kaldınını soylerdim
fazla sesimi cıkarmam ne de olsa akrabadır nasıl olsa ailem birsey demiyor
ona yaptıgının yanlıs oldugunu soylerdim . Babam karısmıyor size ne oluyor derdim
sadece evde boyle giyindigimi soyler dısarda daha kapalı oldugumu soylerdim
Neden Evde Kaldım
egitim seviyeniz nedir
Kysymys 4 / 15
lise
lise+yabancı dil
universite
universite+yabancı dil
Neden Evde Kaldım
lise yıllarında olsanız ve bir sevgiliniz olsa
Kysymys 5 / 15
eskiden ne yaptıysam aynısını yapardım
kendi yasıtım biri ile ilişkim olmayacagını farkettim der bırakırım
o yıllara tekrar donmek guzel .gecmiste yapamadıklarımı yapardım
onu hemen bırakır derslerime yonelirdim
Neden Evde Kaldım
cinsellige bakısınız nedir
Kysymys 6 / 15
bunlar dogal seylerdir isteyen istedigini yapabilmelidir
gercektem sevdigim biri olursa sevgi yakınlasmaktır
insanın sırları olmalıdır ve vucudumuz bizim en buyuk sırrımızdır. en fazla bir kisi ogrenebilir
sevismek opusmek guzel seylerdim ama sınır korunmalıdır
Neden Evde Kaldım
bir erkekte olması gereken özellikler nelerdir
Kysymys 7 / 15
duzenli bir maaşı olmalı ve beni sevmeli
inanc noktasında eksiksiz olmalı ve inandıgı gibi yasamalı
istedigim zaman beni dışarı cıkarabilmeli yada beni eglendirebilmeli
kendine guveni olacak ve dik duracak biri olmalı
Neden Evde Kaldım
lisede yada universitede arkadaslarla bir ortamda oturuyorsunuz. bir erkek arkadasınız yanlıslıkla agzından ağır bir kufur kacırıyor utanıyor, kızarıyor ne yaparsınız
Kysymys 8 / 15
bir daha o cocugun oturdugu ortamda oturmam
hic birsey soylemem ama sertce bir bakıs atarım
kızarmıs olmasından dolayı haline bakar gülerim
oha derim ve kızarım
Neden Evde Kaldım
samimi kız arkadaslarınızın sevgilileriyle olan ilişkileri
Kysymys 9 / 15
bir kacı ile tanıstım onayladıgım guzel ilişkileir var
her kesimden arkadasım var kimilerinin var kimilerinin yok
kız arkadasımın sevgilisi yok
yapısık ikizler gibi hic arılmıyorlar
Neden Evde Kaldım
memlekete gittiniz babanneniz tanımadıgınız yaşlı bir kadını gosterdi ve bu sizin ... in kızı dedi ne yaparsınız
Kysymys 10 / 15
gider elini operim
gider halni hatırı sorar sonra iyi gunler der kacarım
kısaca merabalasırım
uzaktan bir meraba derim fazla samimi olmam
Neden Evde Kaldım
komsunuzun efendi oglu ile yolda karsılastınız .bu gunlerde evde oturmaktan canının cok sıklıdıgını soyledi
Kysymys 11 / 15
arasıra birlikte birseyler yapabilecegimizi soylerim gezmek yemek gitmek gibi
biraz sohbet ederim ama fazla samimide olmam
ilgilenmem
onu diger arkadaslarımlaa tanıstıttırım
Neden Evde Kaldım
otobuste bir erkek size meraba dedi ve tanısmak istedigini soyledi
Kysymys 12 / 15
ona beni rahatsız etmemesini soylerim
ona bir sans veririm ve isterse tel numaramı veririm
onunla sadece otaobuste konusurum sonra iyi gunler der kalkar giderim
tanısırım ama ne de olsa yabancıdır en fazla msn verebilirim
Neden Evde Kaldım
facebookta eski bir erkek arkadasınız(efendi iyi cocuk) sizi buldu ve gorusmek istedi
Kysymys 13 / 15
bunun mumkun olamayacagını kendisini hatırlayamadıgım soyler kurtulurum
msn ister ve sadece msn de konusurum
onu arkadas ortamıma davet eder ve onu arkadaslarımla tanıstırırım
onunla karsılasmaktan memmun oldugumu soyler ve bulusma teklifini kabul ederim
Neden Evde Kaldım
gezme alıskanlıgınız
Kysymys 14 / 15
arasıra arkadaslarla bulusur ama bulustumuzdada tadını cıkarırız
arasıra soyle bir takılırım hafta sonları
evden okula okuldan eve nadir olarak gezerim
gezmeyi severim ve surekli arkadaslarımla gezeriz
Neden Evde Kaldım
bu kadar soruya cevap verdikten sonra
Kysymys 15 / 15
bazı maddeler guzeldi ne cıkacagını merak ediyorum
cok sıklıdım ne bu sacmalık
efendi gibi gorunmek icin bazi maddelerde durust davranmadım kabul ediyorum
kesin beni suclu cıkaracan sanki erkeklerin hicmi sucu yok
Tekijä:
Gundogdu_Aybar
Luo oma tietokilpailu
Online People - Treffit, chat ja uusien ihmisten tapaaminen
Suositellut tietokilpailut
Mitä Bändiä Kuuntelet?
Kuka On Salainen Kaksoisveljesi?
Oletko Apina?
Mimmoinen Homo Olet
Oletko Ihmispöllö?
Oletko Batman Vai Robin
Millainen Laskettelija Olet?
Mikä Dirt/Street Sopii Sinulle
Mistä Päin Eurooppaa Olet Henkisesti Kotoisin
Oletko Pelihullu??
Testaa Henkinen Äänialasi!
Mikä Pelikone Olet?
Kuka Kuuluisa Youtubeilija Olet?
Kuka Olet Hopeanuoli-Sarjasta
Mikä Viina Olet?
Oletko N00b!
Mikä Premium-Auto Sulle Sopii?
Mitä Tiedät Aseista?!
Onko Suurempaa Homoa Kuin Sinä?
10 Henkilökohtaista Kysymystä Alkoholinkäytöstäsi
Kuka Korispelaaja Olet?
Kuinka Slaiba Olet?
Mikä Limu Sopii Sinulle?
Hyvä Ihminen-Testi
Mikä Jalkapallon Pelaaja Olet?
Mitä Jääkiekko Joukkuetta Kannustat
Mikä Traktori Merkki Olet??
Älykkyys Osa Määrä?
Mitä Tiedät Aseista?!
Hyvä Ihminen-Testi
Lisää tietokilpailuja
Ehdotetut gallupit
Oulun Kärppien Sijoitus Sm-Liigassa 2010
Parempi Lemmikki?
Mopo Vs. Skootteri
Sm-Liiga
Kesä
Aplpe Vs Ç Linux Ç
Mikä Mällisetti Olet?
Nastat Vai Kitkat
My Nikkahs
Name That Jam
Do You Approve Of How Barack Obama Is Handling The
Lisää galluppeja
Ehdotetut sovellukset
Happy Or Sad?
Kivä Vai Ilkeä
Tylsä Vai Hauska?
Kuinka Aaro Olet
Janottaako?
Lisää sovelluksia