Social App Builder
Social App Builder
Luo uusi sovellus
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Luo tili
Kirjaudu sisään
Hangi Oyun Karakterisin?
Eh zamanında oyun oynadık,belki oyundan dönüyorsun.Ama kim olduğunu bilmiyorsun!
alkaa
Jaa
Hangi Oyun Karakterisin?
Evin nerde?
Kysymys 1 / 6
Amerika da stada yakın olmayan bi yerde.
Ev yok sadece mantar var :)
Host gezegeninde.
Icecrown un orta yerinde,Kalimdor a da Lordaeon a da yakın malesef soğuk bi yerde =)
Kara tapınakta karı kız arıyorum :)
Maaalikane zorunamı GiTti?! :(
Hangi Oyun Karakterisin?
Nasıl birisin?
Kysymys 2 / 6
Acımasız ve havalı.
Duygusuz
Gülüyos gidiyos adiyos x)
Kızgın
Mutlu,her zaman güler yüzlü =)
Sanane harv Legi Gömuyom Gu ZeyLF setan
Hangi Oyun Karakterisin?
En çok ne istedin?
Kysymys 3 / 6
Bi kaç kişiyi daha mezara gömmeyi.
Bilmem eğlenmek yetiyor.
En iyi kılıççı olmak x(
İntikam istiyorummm uleeeyyynn!
Prensesi eve getirmeyi xD
Şu öbür gezegeni ordakilerin kafasına geçirmeyi.
Hangi Oyun Karakterisin?
Maaşın ne kadar?
Kysymys 4 / 6
100000000 altın la 20000000000 arası aylık var gelen 'misafirlerden' :)
1500 lira uzay seyahatinden çıkan para işte.
Emin değilim zenginde olabilirim fakirde.
Günde 50-100 kemik,Bir iki tas kan süs kafalar okadar :(
Ne maaşı bulduğumuz mantarı yiyoruz yavv.İşler batık zaten T_T
Valla baba parası bilmem ne kadar olduğunu.
Hangi Oyun Karakterisin?
Nasıl görünüyosun?
Kysymys 5 / 6
Adamı öldürçek kadar karizmatiğim.
Bilmem nasıl?
bu zırh biraz garip oyüzden kalkamıyorum da aynaya bakim :(
Çoook güzeliimmmm o_O
Eeee ayıp olcak ta inek yalamış gibi saçmanken gibi yüzüm içe çökük gözlerim var.
Süper yakışıklıyım bide gözüm kapalı olmasa var yaaaa :)
Hangi Oyun Karakterisin?
What is this?
Kysymys 6 / 6
efem canım??
I can't speak english.
It is a graveyard and I will put you in. x)
It is a pencil. xD
It is a princess.
nece bu hothça mı zortça mı yaaa?
Tekijä:
Azil_Yesilkaya
Luo oma tietokilpailu
Online People - Treffit, chat ja uusien ihmisten tapaaminen
Suositellut tietokilpailut
Hyvä Ihminen-Testi
Oletko N00b!
Koska Kuolet
Kuinka Slaiba Olet?
Kuka Youtube-Julkkis Olet?
Kuka Turleseista Olet?
Oletko Rakastunut/Kehen?
Missä Olet Huomenna?
Ystäviä Vai Enemmän?
Mitä Tiedät Tyynenmeren Sodasta
10 Henkilökohtaista Kysymystä Alkoholinkäytöstäsi
Millainen Laskija Olet?
Mikä Dirt/Street Sopii Sinulle
Mikä Premium-Auto Sulle Sopii?
Mitä Tiedät Aseista?!
Mitä Sinulle Tapahtuu Huomenna?
Mikä On Lempikanavasi?
Oletko Ääliö?
Mikä Paita Sinulle Sopii Parhaiten?
Kuinka Kaunis Olet Sisältäpäin?
Mikä Kala Olet?
Kuinka Hullu Sinä Olet?
Mitä Taruolentoa Muistutat?
Onko Suurempaa Homoa Kuin Sinä?
Minkälainen Serkkusi On
Oletko Hyvä Oppilas?
Oletko Jonne
Kuka Nhl Pelaaja Olet?
Oletko Jonne
Kuka Oikeasti Olet?
Lisää tietokilpailuja
Ehdotetut gallupit
Oulun Kärppien Sijoitus Sm-Liigassa 2010
Mikä Mällisetti Olet?
Mikä Sm-Liiga (Jääkiekko) Joukkoe On Paras?
Mopo Vs. Skootteri
Viikonloppu
Sm-Liiga
Jalkapallo Vs Jääkiekko
Mitä Mieltä Olet Koulun Ruoasta?
Kumpi?
Pollpoll
Lisää galluppeja
Ehdotetut sovellukset
Morso Mittari
Tyhmyystesti
Dr Phil Or Oprah
Kuinka Tylsää On Huomenna?
Oletko Suosittu?
Lisää sovelluksia