Social App Builder
Social App Builder
Luo uusi sovellus
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Luo tili
Kirjaudu sisään
Ovaakça 7/B'nin Hangi Manyağısın?
Resimleri çaldığım için ve yorumları beğenmezseniz şimdiden özür dilerim...xD
alkaa
Jaa
Ovaakça 7/B'nin Hangi Manyağısın?
Bahar Hoca sana kızdı ne yaparsın...?
Kysymys 1 / 3
Başta utanırsın asma sonra gülmeye başlarsın bahar hocada otomatiğe takılıp güler zaten..xD
Hiçbişi demeden hocanın 100 soru vermesini beklersin hoca kapıdan çıktıgı anda basket topu yapıp oynarsın..xD
Mal Mal bakıp garip sesler çıkarırsın birazn utanırsın ama belli etmessin...xD
Ne yapıyorsan onu yapmaya devam edersin..İleri giderse aklını kullanıp hocayla biraz oynarsın sınıfıda güldürürsün..xD
Ovaakça 7/B'nin Hangi Manyağısın?
Tenefüslerde ne yaparsın..?
Kysymys 2 / 3
Basket oynarsın sonra bahar hocanın dersine geç gelirsin..Nerde kalsın fln derse ben sizin derse gelmediğiniz zaman mutluluktan deliriyodum ama siz bir kere gülümseseniz yeter =) derdim..xD o bana bakarken direk sırama giderdim..xD
büyüklere sataşırsın...sonra gülüp sınıfa doğru g.t korkusuyla bolt gbi kaçarsın (enese mesela..xD)
Esraaaa diye bağırıp tuvalete kaçarsın...xD
Sınıfta durur ödev geçiririm...Hoca kıp gmoca gelirse mal mal bağırıp sesler çıkarırım ki manyak deyip geçer..xD
Ovaakça 7/B'nin Hangi Manyağısın?
Evren hoca tek tek 3 testi çözerken neyle uğraşırsın...?
Kysymys 3 / 3
3. dereceden denklemleri çözdükten sonra 30,75 derecelik açının sekantını bulup bağırırsın..hoca napıyorsun diye sorunca hiiç öle takılıodum dersin..xD
Naapıcam kontrol ederim yanlış çıkınca itiraz ederim sonra tahtaya çıkıp açıklayamayınca gülmeye başllarımm..xD
Teksirleri ya yersin ya uçak yaparsın yada sınıftakilerle kağıt savaşına katılırsın...xD
yeni keşfedilen uzay cisminin resimlerini çizmeye çalışırsın sonrada tanesi bi lira diye uzaylıca bağırırsın..xD
Tekijä:
Adaldi.Durak
Luo oma tietokilpailu
Online People - Treffit, chat ja uusien ihmisten tapaaminen
Suositellut tietokilpailut
Mikä Dirt/Street Sopii Sinulle
Kuka Kalpan Pelaaja Olet?
Oletko Pelihullu??
Mitä Jääkiekko Joukkuetta Kannustat
Mikä Sää Olet
Mikä Pelikone Olet?
Oletko Apina?
Mitä Tiedät Tyynenmeren Sodasta
Mikä Viina Olet?
Oletko N00b!
Mistä Päin Eurooppaa Olet Henkisesti Kotoisin
Oletko Rakastunut/Kehen?
Kuinka Kaunis Olet Sisältäpäin?
10 Henkilökohtaista Kysymystä Alkoholinkäytöstäsi
Kuka Youtube-Julkkis Olet?
Oletko Ääliö?
Mitä Bändiä Kuuntelet?
Mikä Jalkapallon Pelaaja Olet?
Kuka Nhl Pelaaja Olet?
Kuka Iskelmätähti Olet?
Millainen Sinä Oikeasti Olet.
Mitä Tiedät Aseista?!
Kuka Olet Simpsoneista?
Mikä Limu Sopii Sinulle?
Kuka Korispelaaja Olet?
Oletko Batman Vai Robin
Mikä Savannin Eläin Olet?
Tupakkatesti
Kuka Sipsoneista Olet
Kuka Nhl Pelaaja Olet?
Lisää tietokilpailuja
Ehdotetut gallupit
Kesä
Aplpe Vs Ç Linux Ç
Mopo Vs. Skootteri
Sm-Liiga
Mikä Sm-Liiga (Jääkiekko) Joukkoe On Paras?
Mikä Mällisetti Olet?
Oulun Kärppien Sijoitus Sm-Liigassa 2010
Sm Liiga Voittaja 2010
Kumpi?
Kumpi On Parempi?Lumilautailu Vai Laskettelu
Lisää galluppeja
Ehdotetut sovellukset
Oletko Pissis
Are You Lucky?
Kuinka Vammainen Olet Tänään?
Morso Mittari
Kuinka Taktinen Olet Tänään?
Lisää sovelluksia