Social App Builder
Social App Builder
Luo uusi sovellus
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Luo tili
Kirjaudu sisään
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Bir önceki yaşamında ne olduğunuzu öğrenin :)) Timsah xD ? Elma ağacı xD ? Balık xD ? Bu senin ilk yaşantın güzelim xD ? Yine İnsan xD ?
alkaa
Jaa
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Nerede olmak istersin =))
Kysymys 1 / 5
Bazen suda Bazen karada...
çölde.. susuz kurak yerlerde :))
Doğanın derinliklerinde...
hava kara su.. ateş toprak xD
insanların telaş içinde ve hızlı olmadıı yerlerde..
nerde olursa olsun yaşarm bnn :))
Suda, hiç çıkmadan..
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Özelliklerin neler... :))
Kysymys 2 / 5
7 sn de bir hafızamı yeniliomuş gibi taklit yaprım :))
çok yavaş hareket edip etrafmdakileri baya biliorm :))
fazla bi özellim yok ot misali yaşıoz işte :))
İki ayak üzerinde yürüyebliorm bnn... vede konuşuorm yetermii :))
suszlua dayanabiliorm :))
Uzun süre nefesimi tutabilirim...
Özelliim kazık gibi durbilirm ve meyve yemeyi çok severm :))
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
bi sonraki yaşantında ne olarak dünyaya gelmek istiosn :))
Kysymys 3 / 5
bitkiler olabilir mesela ağaç , çiçek gbi...
Çöl bitkisi... gbi bişe
gelmek istemiormmm.... hattaa mümkünse erken gidiim ..:P
Japon balıı,mürekkep balıı...
konuşabilen vede akciğer solunumu yapan bişe olursa sevinirm :))
su yılanı, kurbağa,timsah...
Telaşsız...Yavaşş... Sakin bişe olmak istiorm...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
hangi meslei tercih edersn :))
Kysymys 4 / 5
Çevre koruma dernei başkanı :))
Dalgıçç :)
farketmez bi baltaya sap olalmda... xD
Genetik mühendisi...
insanlık yararına bişeler yapan bi meslek...
Kaplumba terbiyecisi xD
Ziraat mühendisi...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Seç bi ay...
Kysymys 5 / 5
Aralık,ekim
Büyük ay"I" seçiorm xD
dünyanın uydusu olandan başka ay varmı :P
Kasım ağustos :))
mart, temmuz
Nisan, mayıs gbi
ocak, şubat
Tekijä:
Bolukbasi.Cetin
Luo oma tietokilpailu
Online People - Treffit, chat ja uusien ihmisten tapaaminen
Suositellut tietokilpailut
Kuinka Sotaisa Olet?
Kuinka Zingo Olet ?
Mikä Dirt/Street Sopii Sinulle
Mikä On Sinun Lempi Sm-Liiga Joukkue?
Appelsiinitietosi
Tupakkatesti
Missä Olet Huomenna?
Kuka On Salarakkaasi?
Mikä Sää Olet
Mikä Kouluaine Olet?
Mikä Paita Sinulle Sopii Parhaiten?
Oletko Pelihullu??
Iron Maiden Tietäjä ?
Mikä Jalkapallon Pelaaja Olet?
Tunnetko Hyvin Jan Tuohiojan?
Horoskoopit Baarissa
Kannattaisiko Sinunkin Muuttaa Maalle?
Luonnetesti
Millainen Syötävä Olet?
Kuka Oikeasti Olet?
Kuinka Iso On Päivän Kelapomppusi?
Kuinka Karaoke Olet?
Kuka Jormualainen Olet?
Kuinka Hullu Sinä Olet?
Kuinka Pitkä Sinulla On?(Elämä)
Oletko Hyvä Oppilas?
Kuka Paavolan Koulun 4A-Luokasta Olet?
Kuka Oikeasti Olet?
Kuka Iskelmätähti Olet?
Mikä Ipod Sopii Sinulle?
Lisää tietokilpailuja
Ehdotetut gallupit
Kysely
Kumpi?
Äijäpäiväkysely
Oulun Kärppien Sijoitus Sm-Liigassa 2010
Mitä Pelaat?
Mitä Mieltä Olet Koulun Ruoasta?
Olympialaiset 2010 Vancouver
Aplpe Vs Ç Linux Ç
Olympialaiset 2010 Vancouver
Jalkapallo Vs Jääkiekko
Lisää galluppeja
Ehdotetut sovellukset
Cs Mittari
Spurgu - Rits
Onnea?
Jytkyn Mahdollisuus
Good Or Evil? Who Decides?
Lisää sovelluksia