בית ספר לטוב או לרע?

בית ספר לטוב או לרע?

אתה לעדי? או לא לעדי? בוא נגלה! לאלעדי ? לעדי ?

alkaa Jaa
בית ספר לטוב או לרע?
בית ספר לטוב או לרע?
מי הדמות האהובה עלייך?
Kysymys 2 / 6
בית ספר לטוב או לרע?
אתה מקובל בכיתה?
Kysymys 3 / 6
בית ספר לטוב או לרע?
אתה אוהב בדרך כלל...?
בית ספר לטוב או לרע?
בית ספר לטוב או לרע?
אתה רוצה להיות..?
Kysymys 6 / 6