באיזו אונה אתם באקסיליום?

באיזו אונה אתם באקסיליום?

בואו וגלו האם אתם יצירתיים וחסרי אחריות (במובן טוב), נוהגים בחוכמה או שניהם✨️

alkaa Jaa
באיזו אונה אתם באקסיליום?
מה יותר אתה?
באיזו אונה אתם באקסיליום?
באיזו אונה אתם באקסיליום?
מי אתה מעדיף?
Kysymys 3 / 6
באיזו אונה אתם באקסיליום?
את מי תעדיף?
באיזו אונה אתם באקסיליום?
איזה שיעור תעדיף?