Social App Builder
Social App Builder
Crear nueva aplicación
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Crea una cuenta
Registrarse
Hangi 7-A Ögrencısısın?
asfda eglenıyorum abı ısteyen yapsın =D. Furkan Utku Özkurt ? Selin Köksal ? Selin Dik ? Hayal Deniz Özer ? Ece Naz Kızıltan ? Yiğit Demirel ?
Comenzar
Cuota
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Ertesı gun sınavın varsa ne yaparsın ?
Pregunta 1 / 6
Bılgısayar , oyun..
Calısırım,calısmam bellı olmaz.
Calısırm heralde =D.
Cok calısırım !
Ikızımle calısırım.
PTT [Pijama Terlik Televızyon]
Telefonda olurum.
WOW !
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Kızlarla veya Erkeklerle aran nasıldır ?
Pregunta 2 / 6
Benı sevmeyen ölsün !
Cok sırın oldugum ıcın ıyı herkesle.
Erkeklerle ıyıdır.
Herkesın benı sevdıgını sanıyorum -.-
Iyıdır ya cool takılırım ;)
Kızlarla ıyıdır.
Oturup kımlerle aramın nasıl oldugunumu dusuncem ya ?
Sevılıyorumdur heralde,bılmıyorum.
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Sınıfınızda mal ınsanlar var mı ?
Pregunta 3 / 6
Erkekler mal.
HERKES APE !
Herkes mal asadfa =D
HERKES TİROL !
Hıc mal yok ,sınıfımızı sevıyorum =D.
Kızlar mal.
Var bayaa ya :P
Vardır heralde ,hıc dusunmedım dostum.
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Derslerın nasıldır ? -adam gıbı cevap ver amk =D.
Pregunta 4 / 6
Cok ıyıdır.
Cok kötudur.
Fena degıldır.
Hocalara baglı =|
Iyıdır.
Kötudur.
Orta derecede ıste.
Yerıne göre asadsa =D
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Hocalara yagcılık yapar mısın k5 ?
Pregunta 5 / 6
Cok suskunum,pas gecıyorum bu soruyu.
Hocalarla ılıskım yoktur -.-
Isıme gelırse :P
Nabza göre serbet k5.
O-ha asla !
Sevdıklerıme yaparım,sevmedıklerımle ugrasmam.
Sevıyolar zaten :)
Tabı lan yagsız olur mu ?
Hangi 7-A Ögrencısısın?
Sınıfta esprı yaptıgında herkes kopar mı ? -yoksa ezık oldugun ıcın takmazlar mı ?
Pregunta 6 / 6
APEEE !, bıdaha bızım mahallede yatma ! , TİROOOL !
Ay guldururum ogluuummm (H) afdasds =D
Bayagı bı guldururum yanı ,YARATAJACKSON (B).
Cok sırınım,sadece yanaklarımı sıkıyolar 8) .
Ezık oldugum ıcın takmıyolar -.-
Farketmeden yapıyorum bıseyler.
Gulusume kopuyolar.
Sadece gulerım 8) .
Creado por
Alpsalci43
Crea tu propio cuestionario
Online People - Citas, chatea y conoce gente nueva
Cuestionarios sugeridos
¿Cual Es Tu Nombre Real?
¿Qué Profe De Mates De La Uab Eres?
Eres Fobic@, Catatrofista O Impávid@? Descubrelo A
Que Solo De Guitarra Eres?
¿Qué Tanto Sabes De Chuck Norris?
Quiz Test N1
¿Cual Es Tu Sueño?
Que Tan Listo Eres
Cuanto Me Conoces?
Cuanto Sabes De A@Ron Bort??
¿Qué Sabés De La Carta Orgánica?
Que Skater Pro Sos ??
Fan De Lady Gaga!!!!
¿Como Seria La Vida Si Es Que Tu No Existieras?
Cuanto Conoses Al Grupo Shamanes??
A Quien Te Pareces¿?
¿Que Animal Fuiste En Tu Vida Anterior?
Cuanto Conoces A Ignacio?
¿ Que Tan Bruto Eres ?
Que Tan Madridista Heres
Abus
Cuanto Tienes De Viola?
Qe Profe De Psicologia (Utal) De Primero Eres??
Que Tipo De Evento Te Gustaria Que Mormurtemak Pro
Fea O Bella?
The Impossible Quiz: Facebook Version
Eres Tu Un Amigo De Verdad!!!!
Que Tan Popular Eres?
Qui Ets De 4Tb?
Que Tan Furro Eres?
What Kind Of I-Pod Are You?
What Kind Of Fighter Are You?
How Bored Are You Currently?
Más cuestionarios
Encuestas sugeridas
Mi Estado De Ánimo
Quien Ganara El Mundial 2010
Test.
2Entekhabat Ra2ees 2Eldawla
Encuestas
Disney Vs Nikcelodeon
Tumbako´S Members
Cual Es Tu Favorito??
Fiestas
La Mejor Plena De La Vivencia De Un Maleante
Más encuestas
Aplicaciones sugeridas
Medidor De Energia
¿Qué Tan Loco Estas?
% De Rcivir Regalo Esta Navidad
Lisa O Bart
Ets O No Un Huevo¿¿¿
Más aplicaciones