Social App Builder
Social App Builder
Crear nueva aplicación
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Crea una cuenta
Registrarse
האם אתם אנשים טובים?
בואו ליבדוק אם אתם ניקראים אדם טוב ואו אתם אנשים נדירים.. ? אתם בסדר.. ? אתם רעים בתחפושת טובה... ?
Comenzar
Cuota
האם אתם אנשים טובים?
אתם היתאהבתם בחבר/ה של אחד החברים שלכם.. מה תעשו ?
Pregunta 1 / 14
אהבה זה דבר נדיר .. אני אראה אם הם לא יסתדרו אני אנסה למה מה קרה?!
זאת ביכלל שאלה?.. ברור שכלום .. אני רוצה להיסתכל בעיניים של בן אדם בגאווה!
שיזדיינו .. חברים באים והולכים אני רוצה בחור/ה!
האם אתם אנשים טובים?
ראיתם ילד בוכה שיורד לו דם.. ויש לידו סכין עם סימן של דם.. והילד מאוד ניסער.. מה תעשו ?
Pregunta 2 / 14
יש לילד סכין אני לא אתקרב אליו.. לא בא לי להיכתך זאת חולצה חדשה..
מה?!.. בואנה אתם אנשים דפוקים ברור שהיתי שם יד לעזור בכל דרך זה פאקינג ילד!!
תלוי.. אני לא יודע.. אני אנסה לעזור ..
האם אתם אנשים טובים?
שמעתם שמחפשים בן אדם לקדם בעבודה שלכם.. וסומכים על המילה שלכם.. אבל למישהו מגיע את הקידום הזה יותר מימכם.. מה תעשו?
Pregunta 3 / 14
אמ.. שאלה קשה אבל אני אגיד את האמת כי אני מצפה שיעשו לי את אותו הדבר..
אני חושב שזה תלוי בבן אדם אין לי כוח לבוס מעפן..
אקדם את עצמי נשמה זה אפילו לא שאלההה!! אני רוצה את החולצה שD&G !!
האם אתם אנשים טובים?
אתם יוצאים עם החברים שלכם לישתות וכאלה.. ואחד החברים שלכם שתה יותר מידי .. והוא מיסתבך במכות מה תעשו ?
Pregunta 4 / 14
אפריד נשמה הוא מיסכן .. כמה שהוא מפגר .. הוא חבר שלי אני לא מפקיר.
מי רב שהוא שותה שיחטוף .. אולי ילמד לקח..
מי רב שהוא שותה שיחטוף .. אולי ילמד לקח..[ברור שאם זה יהיה מוגזם אני אפריד יש גם לי גבולות]
האם אתם אנשים טובים?
אתם עדים להיתעללות בילד..[אמא נותנת סטירה לילד באמצע הרחוב ומושכת אותו חזק מאוד מהיד..] מה תעשו?
Pregunta 5 / 14
מיסכן.. אני אצעק עלייה !!..דברים כאלה לא עושים לילד !!
נשמה אולי הילד עשה משו לך תידע.. צריך לדעת להיתנהג..
תיראו כל אחד והבית שלו זה קשה להיתערב במצב כזה .. אבל מוגזם זה מוגזם..
האם אתם אנשים טובים?
בידיוק ניפרדתם מהחבר/ה.. ואתם שומעים שמתחילים איתו/ה והיא/וא זורם/ת.. מה תעשו?
Pregunta 6 / 14
אם אוהבים בן אדם צריך לדעת שלחרר ולהיות מאושרים בשמחת אחר.
זה צורם אני אדבר איתו/ה ואגיד לו/ה שיקח/תיקח יותר זמן כי זזה קשה לי..
מזהה.. אני יפתח גם אותה וגם אותו סאמא של שניהם !!
האם אתם אנשים טובים?
יש לכם ידיד/ה שיש לכם משו אליו .. ומגיע רגע שאותו בן אדם בא אליכם ואתם מגלים שיש לו משו למישהו אחר.. ואתם יכולים לידאוג שהם היו בייחד.. ואתם יכולים לסכסך מה תעשו ?..
Pregunta 7 / 14
אכפת לי מהבן אדם אני אנסה לידאוג לאושר שלו .. גם אם זה אומר שזה לא איתי..
אני לא אתערב.. אם זה נועד ליקרות זה יקרה לבד.
נו באמת מה זה השאלות האלה.. אני אסכסך אולי זה סתם הידלקות קטנה..
האם אתם אנשים טובים?
ונעבור לשאלות מסוג אחר..: האם בגדתם פעם בבן או בת הזוג שלכם?
Pregunta 8 / 14
כולה פעם אחת!! יואו ..
לא !.. מה אתה דפוק מי יעשה דבר כזה!?
קרה שמישהו/יא שהיה לי משהו אליו היתחיל היתחיל/ה איתי .. זרמתי בקטנה.. יש לי מחוייבות אני לא אסחף..
האם אתם אנשים טובים?
מה עשיתם לבן הזוג ליכבוד ה "חודש" חצי שנה " שנה " ..?
Pregunta 9 / 14
כלום. חח
מיסעדה..
משהו רומנטי זה כיף לגרום לו/ה לחייך!!
האם אתם אנשים טובים?
יש למישהו/יא משהו אלייכם ולכם לא.. מה תעשו..?
Pregunta 10 / 14
אנסה מה יש להפסיד מקסימום אני אקבל זיון קל .. אני עושה לבן אדם טובה!!
אתן ניסיון אי אפשר לדעת אולי יצא מזה אהבה חחח ..
חחח.. לא יודע אני לא ניראה לי אנסה.. למה לפתח לו/ה ציפיות!?
האם אתם אנשים טובים?
נפל לבן אדם שעבר מולכם כסף מה תעשו? [והוא ניראה עשיר]..
Pregunta 11 / 14
אם זה כסף קטן אני לא ארדוף אחריו..
אצעק לטמבל שירים את זה חח..
הבן זונה עשיר שיזדיין!! מקווה שזה 200!!
האם אתם אנשים טובים?
מצאתם את הפלאפון של החלומות שלכם ברחוב ובעל הטלפון מיתקשר בידיוק מה תעשו!?
Pregunta 12 / 14
אמ.. תלוי בפלאפון חחח
אנתק לו ואחליף SIM חחח חלומות מיתגשמים ...
יענה מה יש לי ברירה ..?
האם אתם אנשים טובים?
אתם רואים חבורה של אנשים מרביצים למישהו מה תעשו?
Pregunta 13 / 14
אתערב!! למה מה קרה!?
שיזדיין שלא יעצבן אנשים ואחרכ"ך יבכה..
תלוי כמה הם גדולים..
האם אתם אנשים טובים?
ואחרונה.. מה אתם חושבים על עצמכם?
Pregunta 14 / 14
ניראה לי שאני יצא בסדר .. חח מה אני בן אדם טוב..
אני הבן אדם הכי טוב שתיפגשו בחיים שלכם !
לא יודע.. אני נהנה לעזור לאחרים אבל זה לא הופך אותי לבן אדם טוב..
Creado por
Carmela94
Crea tu propio cuestionario
Online People - Citas, chatea y conoce gente nueva
Cuestionarios sugeridos
Como Kieres Morir En Los Prox. 5 Min Jaja
Quieres Ser Admin De La Adcdn
Si Fueras Una Celebridad...Cual Seria Tu Novio??
Tienes Sentimientos?No Tienes Sentimientos?Comprue
Linda...Fea...Normal.. .Perfecta...O Princess?
Eres Directioner O Directionator
Prueba Autocad
San Pedro Chanel
Internet Y Su Contenido Web
Test Carrera Liberty
Que Tipo De Graffiti Eres
Andrews
Que Personaje De D&D Eres?
Tu Pareja Perfecta Se Llama:
¿Que Sabes De Videojuegos?
Ke Tipo De Karrete Te Gustan????
¿Que Tanto Sabes De Música En General?
Que Animal Serias?
¿Quién Fuiste En El Pasado?
¿Que Tanto Conoces A Flacoo?
Quien Eres En Sebuscaadoriangray
Qual Es Tu Posicion De Futbol En El Terreno De Jue
Que Tipo De Personaje De Ficcion Eres?
¿Que Edad Aparentas Por Tu Actitud ?
Que Profesor de 11 Nacional eres?
Popular O Nerd U Neutro
Que Tan Sexy Eres
Pon A Prueba Tus Conocimientos Sobre Mallorca
Kin Tipus De Localeñu Ets?¿¿¿¿¿??
¿Quién Es Tu Reina Ideal?
Más cuestionarios
Encuestas sugeridas
Quien Sera El Proximo Presidente De Colombia? (201
Astrólogas Famosas
Padrino De Generación Enero 2011
¿Que Opinas Tu?
Lord O Lady De Noche
Escoge Donde Estara El Nuevo Mama Raquel
Cursos De Inglés De Los Sábados
Cuestionario 1
Maxi Voley Podio
Test Gratis
Who Will Win The 2010 Nba Championship
Weepingangel, Qiaokeli Or Xiaoer?
Most Popular Laptop
Más encuestas
Aplicaciones sugeridas
Otaku De Verdad?
¿Que tan feo Eres?
Prefieres Ferneet O Ganciaa ?
Mean 2Zka
¿Sos Un Capo?
Más aplicaciones