Social App Builder
Social App Builder
Create new app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Create an account
Sign in
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Bir önceki yaşamında ne olduğunuzu öğrenin :)) Kaplumbağa... :)) ? Kaktüssssss..... :)) ? Yine İnsan xD ? Bu senin ilk yaşantın güzelim xD ?
Start
Share
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Nerede olmak istersin =))
Question 1 / 5
Bazen suda Bazen karada...
çölde.. susuz kurak yerlerde :))
Doğanın derinliklerinde...
hava kara su.. ateş toprak xD
insanların telaş içinde ve hızlı olmadıı yerlerde..
nerde olursa olsun yaşarm bnn :))
Suda, hiç çıkmadan..
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Özelliklerin neler... :))
Question 2 / 5
7 sn de bir hafızamı yeniliomuş gibi taklit yaprım :))
çok yavaş hareket edip etrafmdakileri baya biliorm :))
fazla bi özellim yok ot misali yaşıoz işte :))
İki ayak üzerinde yürüyebliorm bnn... vede konuşuorm yetermii :))
Özelliim kazık gibi durbilirm ve meyve yemeyi çok severm :))
suszlua dayanabiliorm :))
Uzun süre nefesimi tutabilirim...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
bi sonraki yaşantında ne olarak dünyaya gelmek istiosn :))
Question 3 / 5
bitkiler olabilir mesela ağaç , çiçek gbi...
Çöl bitkisi... gbi bişe
gelmek istemiormmm.... hattaa mümkünse erken gidiim ..:P
Japon balıı,mürekkep balıı...
konuşabilen vede akciğer solunumu yapan bişe olursa sevinirm :))
su yılanı, kurbağa,timsah...
Telaşsız...Yavaşş... Sakin bişe olmak istiorm...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
hangi meslei tercih edersn :))
Question 4 / 5
Çevre koruma dernei başkanı :))
Dalgıçç :)
farketmez bi baltaya sap olalmda... xD
Genetik mühendisi...
insanlık yararına bişeler yapan bi meslek...
Kaplumba terbiyecisi xD
Ziraat mühendisi...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Seç bi ay...
Question 5 / 5
Aralık,ekim
Büyük ay"I" seçiorm xD
dünyanın uydusu olandan başka ay varmı :P
Kasım ağustos :))
mart, temmuz
Nisan, mayıs gbi
ocak, şubat
Created by
Bolukbasi.Cetin
Create your own quiz
Online People - Dating, chat & meet new people
Suggested Quizzes
Hva Kan Du Om Vålerenga?
What Is Crazy About You?
Milline Eesti Musikaalne Häbiplekk Oled Sina?
Hvist Alle Vennene Mine Og Lit Mer Joine Ska Eg He
Geopitalica
.........
How Intelligent You Are ??
U Teen Miv
Maailmavaade
Koje Ces Auto Vozit.
Are You Smart Or Stupid?
Somali Yaad Katahay ?
Таавар
Cheghadr Barobachi Hastid?
Kojoj Vrsti Muzike Pripadas ?
Waa Noocee Shaqsiyadaadu?
Koliko Voliš Sebe?
Da Li Si Faca
Provjeri Svoju Pamet
Fariid Iyo Doqon Keebaad Tahay?
Helsefagarbeiderquiz
Hvem Er Du, Jesus,Hitler Eller Farfars Bajs
Koliko Poznajes Engleske Pjesme
Hvaða Ofuhetja Ert Þú
Jesus Quiz
Koliko Poznajes Sebe?
Hvaða Tegund Er Þetta ?
Somaliland General Info Quiz
Toro Julequiz
Countryhuman Quiz
More Quizzes
Suggested Polls
Hvaða Lið Vinnur Ensku Deildina Þetta Ár?
کی خوشگلتره؟
Hvilket Lag Vinner I År?
Manorwomen
2010 මහ මැතිවරණය සාධාරණද?
Olongapo2010
Best Singer
Batch 91 Ballot Box
Da Li Ivan Da Napravi Dokumentarni Film O Priprema
U-Poll
More Polls
Suggested Apps
Per Or Bob?
Target-Kaaga Inteed Ku Guulaysanaysaa Maanta!!!
Heldig Eller Ikke
Hvilket Menneske Er Du?
Qofta Aad Gursan Doonto
More Apps