edw tha mathesi
Πόσο κωλόφαρδος είσαι σήμερα;
gia na doume poso eroterymenos kai poso eroteymeni eisai
Poso malakas ise simera?
STAR OR SUPER STAR
εχεισ κεφια
will u have a good day??
ηβξν
poso metewrites tv fan eisai?
poso ton exeis?
VC DCV CVB
Bill or Tom
lolada!
ante 8es na ma8is posa nevrakia exis?
---------------[-
Prepi na deis ama eisai kalos sto l2
ase me na mantepsw poso kalh mera se perimenei aurio
xaxaxaxxaxaxa..
poso POZEROS(akouei GLAM METAL kai dynaite san gynaika)eisai simera??? bes edo kai tha matheis...xD
Poso 8a krathsei i sxesh sas?
poso % malakas eisai?
MA8E TO
Θεοδωρίδου-Ζήνα
poso % to pisteueis auto??
Poso tyxeros eisai simera????
Μάθε πόσο τυχερό άτομο θα είσαι σήμερα.
To kerato mipws paei synnefo?
:-P
Posi gantemia kouvalas epano s?
πειτε για να ξερουμε και εμεις
yes or no?
ΑΔΕ ΝΤΕ ΔΗΞΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑΣΟΥ!!!
Shmera poso tyxeros eisai?Tha mporeseis na koumposeis arketa scroll?
How lucky are you? H.L.A.Y
Hou match is your Reputation
einai teli aden leo tipote allo
Εξυπνα συστήματα ασφαλείας !!!!!καί οχι μόνο.
metra poso malakia exeis kathe mera i poso magkas
poso s 9elei?
ea aplo testaki gia na 3ereis ti sou ginetai
des posi mlkia katexeis today BY V@R0N()$$$
ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ
Lets see if you are hot or cold!
Όλοι έχουμε την δική μας προσοπικότητα.Έσυ είσαι ξεχοριστός για την καλοσίνη σου ή πας με το κοπάδι ...
kane to test kai ma8e...
An nai esai sigouros/h gia pata edw.
mmm.... gia na doume!!!
bhghhb
ma8ete poso tyxereoi eiste
Kane to quiz kai ma9e posh trela kouvalas shmeraa
εισαι σημερα σκυλος η οχι;;;
Des poso Gamatos/h eisai
ma8e poso kakos eise mesa se ligga depterolepta.. (empnefsmeno apo ton ksaderfo)
Δες και μονος σου,ποσο pacha εισαι!
epas ma8hteias veroia
do this application and see if you are angel or devil...
Poso polu agapas to trifulli
Δες ποσο σε θελει αυτος/η που αγαπας!
gia na doume
poso mounodoulos eisai simera ?? (by Mrs)
bla lba bla bla ..........
Φιλαράκι δεν σε βλέπω πολύ καλά, έλα να κάνεις ένα μικρό check-up. Να δούμε αν θα λειτουργήσει η ATi...
Mathe tora!
<3 3
dn iparxei perigrafi
....Mia prwth ektimhsh... gia na doume...
Ronaldo h Messi
olh h ali8ia gia to pwso dota 3eris!!
otan leme 'to xeis i oxi'oloi pisreuw na mpainoun sto nohma
einai alithina apotelesmata!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κάνω ρεζίλι τον εαυτό μου, για να χαμογελάνε οι φίλοι μου - I embarrass myself to smile my friends
Είστε ευδιάθετοσ ή Αδιάθετος
Ma8e tora an se goustarei autos pou goustareis!!!
gia na doume poso Roditis/Roditissaaa eisai.....
....
exeis skeftei na kaneis dia8hkh?
Μαθε ποσο βαριεσε αυτη την στιγμη!
gia na do0me poco in love ic
Poso olympiakos eisai;
metrhths e3ypnadas
apanta ama tolmas
Δείτε πόσο αισιόδοξος είστε
posa neura exeis?
bres poso kavliarhs eisai me to pathma enos koumpiou
-----
des tin tixi sou i tin atyxia sou simera!
Μαθε τώρα πόσο σε αγαπαει αυτος που αγαπας!!!
giana doume poso atyxos eisai simera
telika tha peraseis aythn thn perivoiti arwstia??? mathe tis pithanotites
who happy are u today?
ggrr!
Κι αμα τα παρω !!!