Poso 8a krathsei i sxesh sas?
Poso olympiakos eisai;
ma8ete poso tyxereoi eiste
Μαθε ποσο βαριεσε αυτη την στιγμη!
poso ton exeis?
ea aplo testaki gia na 3ereis ti sou ginetai
will u have a good day??
dn iparxei perigrafi
Lets see if you are hot or cold!
posa neura exeis?
Poso polu agapas to trifulli
kane to test kai ma8e...
poso metewrites tv fan eisai?
bhghhb
einai alithina apotelesmata!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πόσο κωλόφαρδος είσαι σήμερα;
einai teli aden leo tipote allo
Μάθε πόσο τυχερό άτομο θα είσαι σήμερα.
ase me na mantepsw poso kalh mera se perimenei aurio
εχεισ κεφια
Hou match is your Reputation
<3 3
yes or no?
Δείτε πόσο αισιόδοξος είστε
An nai esai sigouros/h gia pata edw.
πειτε για να ξερουμε και εμεις
Θεοδωρίδου-Ζήνα
STAR OR SUPER STAR
metra poso malakia exeis kathe mera i poso magkas
edw tha mathesi
Kane to quiz kai ma9e posh trela kouvalas shmeraa
giana doume poso atyxos eisai simera
MA8E TO
Ronaldo h Messi
Είστε ευδιάθετοσ ή Αδιάθετος
Όλοι έχουμε την δική μας προσοπικότητα.Έσυ είσαι ξεχοριστός για την καλοσίνη σου ή πας με το κοπάδι ...
des posi mlkia katexeis today BY V@R0N()$$$
poso % to pisteueis auto??
Poso tyxeros eisai simera????
poso s 9elei?
posa neura exeis?
Mathe tora!
ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ
ηβξν
ΑΔΕ ΝΤΕ ΔΗΞΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑΣΟΥ!!!
telika tha peraseis aythn thn perivoiti arwstia??? mathe tis pithanotites
xaxaxaxxaxaxa..
gia na doume poso eroterymenos kai poso eroteymeni eisai
apanta ama tolmas
Poso malakas ise simera?
-----
Look how good lover are you!!
Bill or Tom
:-P
lolada!
do this application and see if you are angel or devil...
poso mounodoulos eisai simera ?? (by Mrs)
Des poso Gamatos/h eisai
poso % malakas eisai?
who happy are u today?
olh h ali8ia gia to pwso dota 3eris!!
Μαθε τώρα πόσο σε αγαπαει αυτος που αγαπας!!!
....Mia prwth ektimhsh... gia na doume...
To kerato mipws paei synnefo?
ma8e poso kakos eise mesa se ligga depterolepta.. (empnefsmeno apo ton ksaderfo)
poso POZEROS(akouei GLAM METAL kai dynaite san gynaika)eisai simera??? bes edo kai tha matheis...xD
Εξυπνα συστήματα ασφαλείας !!!!!καί οχι μόνο.
Κάνω ρεζίλι τον εαυτό μου, για να χαμογελάνε οι φίλοι μου - I embarrass myself to smile my friends
Ma8e tora an se goustarei autos pou goustareis!!!
otan leme 'to xeis i oxi'oloi pisreuw na mpainoun sto nohma
Δες και μονος σου,ποσο pacha εισαι!
VC DCV CVB
mmm.... gia na doume!!!
gia na doume poso Roditis/Roditissaaa eisai.....
ante 8es na ma8is posa nevrakia exis?
Φιλαράκι δεν σε βλέπω πολύ καλά, έλα να κάνεις ένα μικρό check-up. Να δούμε αν θα λειτουργήσει η ATi...
....
gia na do0me poco in love ic
gia na doume
bla lba bla bla ..........
eisai kourasmenos simera?
Shmera poso tyxeros eisai?Tha mporeseis na koumposeis arketa scroll?
des tin tixi sou i tin atyxia sou simera!
metrhths e3ypnadas
bres poso kavliarhs eisai me to pathma enos koumpiou
---------------[-
εισαι σημερα σκυλος η οχι;;;
Δες ποσο σε θελει αυτος/η που αγαπας!
exeis skeftei na kaneis dia8hkh?
How lucky are you? H.L.A.Y
epas ma8hteias veroia
εμφανιζει το ταιρη σου!!
s leei ps s theloun smr