πειτε για να ξερουμε και εμεις
poso % to pisteueis auto??
LoVe SoTiRiS NiNiS!!!♥♥♥♥...
poso ton exeis?
iste tixeri i oxi??
STAR OR SUPER STAR
bres poso kavliarhs eisai me to pathma enos koumpiou
Posa neura exeis smr???? kane to test
Prepi na deis ama eisai kalos sto l2
amy lee or tarja turunen?
τι θα γινει στο επομενο 24ωρο.?
bla lba bla bla ..........
Look how good lover are you!!
will u have a good day??
MA8E TO
Shmera poso tyxeros eisai?Tha mporeseis na koumposeis arketa scroll?
Δείτε πόσο αισιόδοξος είστε
apanta ama tolmas
na doume ama eisai aelara????
<3 3
metrhths e3ypnadas
Poso % ise poromenos
How lucky are you? H.L.A.Y
Γαμω το ΛΑΟ της 13 !
p0Co tyXer0C 9a eiC ChMera???
---------------[-
Posi gantemia kouvalas epano s?
metra poso malakia exeis kathe mera i poso magkas
poso s 9elei?
ase me na mantepsw poso kalh mera se perimenei aurio
vazelos h kati allo
ma8e poso pitis eisai
See how lucky you are today.
.......
des tin tixi sou i tin atyxia sou simera!
poso % malakas eisai?
einai teli aden leo tipote allo
ΤΕΣΤΑΡΕ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ
Με γνωρίζεις? Πόσο με ξέρεις? hmm...για να δούμε λοιπον.
ποσοι με αγαπουν και ποσοι οχι
ti eisai ?
gia na metras tin ili8iotita
asdasdasdsadadsadsadsa
poso thieliotis eicai??????????????
Kane to quiz kai ma9e posh trela kouvalas shmeraa
-----
Για να δουμε ποση μαλακια κουβαλας!
Bill or Tom
ΠΟΣΟ ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΗΜΕΡΑ;
ise i den ise???
Ποιός από τους δύο εαυτούς σου θα επικρατήσει σήμερα?
εισαι σημερα σκυλος η οχι;;;
Ronaldo h Messi
otan leme 'to xeis i oxi'oloi pisreuw na mpainoun sto nohma
kane to test kai ma8e...
Mathe tora!
olh h ali8ia gia to pwso dota 3eris!!
Όλοι έχουμε την δική μας προσοπικότητα.Έσυ είσαι ξεχοριστός για την καλοσίνη σου ή πας με το κοπάδι ...
Μετρητής Τέχνης
Lets see if you are hot or cold!
Poso tyxeros eisai simera????
απλα αν βαριεσαι ή αν εισαι κεφατος
Poso polu agapas to trifulli
epidoseis sto sxolio
TeLiKa PoSo GkOrIs EiSai?????????
αυτο το app χρησιμοποιηται για να δειξει το ποσοστο που ειναι κανεισ κολημμενοσ με west coast rap
Poso olympiakos eisai;
se autin tin efarmogi sas dihnei posi mlkia sas dernei simera!! have fun!!
ΑΔΕ ΝΤΕ ΔΗΞΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑΣΟΥ!!!
gia autos p 3eroun ton tandaLO
einai alithina apotelesmata!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gods wars
Δες και μονος σου,ποσο pacha εισαι!
gia na doume poso Roditis/Roditissaaa eisai.....
VC DCV CVB
yes or no?
Poso trelamenos mporei na eisai ???
ante 8es na ma8is posa nevrakia exis?
poso mounodoulos eisai simera ?? (by Mrs)
bhghhb
Φιλαράκι δεν σε βλέπω πολύ καλά, έλα να κάνεις ένα μικρό check-up. Να δούμε αν θα λειτουργήσει η ATi...
Δες ποσο σε θελει αυτος/η που αγαπας!
An nai esai sigouros/h gia pata edw.
ea aplo testaki gia na 3ereis ti sou ginetai
Θεοδωρίδου-Ζήνα
eisai trelos arianos
telika tha peraseis aythn thn perivoiti arwstia??? mathe tis pithanotites
des posi mlkia katexeis today BY V@R0N()$$$
lolada!
Poso aek eisai??
ma8e poso kakos eise mesa se ligga depterolepta.. (empnefsmeno apo ton ksaderfo)
Ta leei ola o titlos
poso orea tha peraseis tin imera sou