---------------[-
will u have a good day??
ΑΔΕ ΝΤΕ ΔΗΞΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑΣΟΥ!!!
See how beautiful you are and challange with your friends!
An nai esai sigouros/h gia pata edw.
τι θα γινει στο επομενο 24ωρο.?
STAR OR SUPER STAR
bla lba bla bla ..........
des tin tixi sou i tin atyxia sou simera!
απλα αν βαριεσαι ή αν εισαι κεφατος
See how lucky you are today.
Prepi na deis ama eisai kalos sto l2
LoVe SoTiRiS NiNiS!!!♥♥♥♥...
.......
gia autos p 3eroun ton tandaLO
yes or no?
Poso olympiakos eisai;
eisai kourasmenos simera?
ma8e poso pitis eisai
ΤΕΣΤΑΡΕ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ
na doume ama eisai aelara????
bhghhb
poso thieliotis eicai??????????????
lolada!
kane to test kai ma8e...
Poso polu agapas to trifulli
gods wars
TeLiKa PoSo GkOrIs EiSai?????????
How lucky are you? H.L.A.Y
iste tixeri i oxi??
<3 3
einai teli aden leo tipote allo
poso mounodoulos eisai simera ?? (by Mrs)
poso % malakas eisai?
Φιλαράκι δεν σε βλέπω πολύ καλά, έλα να κάνεις ένα μικρό check-up. Να δούμε αν θα λειτουργήσει η ATi...
Bill or Tom
Shmera poso tyxeros eisai?Tha mporeseis na koumposeis arketa scroll?
otan leme 'to xeis i oxi'oloi pisreuw na mpainoun sto nohma
asdasdasdsadadsadsadsa
gia na doume poso Roditis/Roditissaaa eisai.....
Μετρητής Τέχνης
Posi gantemia kouvalas epano s?
Poso % ise poromenos
poso s 9elei?
Look how good lover are you!!
Poso tyxeros eisai simera????
bres poso kavliarhs eisai me to pathma enos koumpiou
metrhths e3ypnadas
ase me na mantepsw poso kalh mera se perimenei aurio
olh h ali8ia gia to pwso dota 3eris!!
amy lee or tarja turunen?
eisai trelos arianos
Δες ποσο σε θελει αυτος/η που αγαπας!
poso ton exeis?
telika tha peraseis aythn thn perivoiti arwstia??? mathe tis pithanotites
ΠΟΣΟ ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΗΜΕΡΑ;
Posa neura exeis smr???? kane to test
des posi mlkia katexeis today BY V@R0N()$$$
poso % to pisteueis auto??
ante 8es na ma8is posa nevrakia exis?
αυτο το app χρησιμοποιηται για να δειξει το ποσοστο που ειναι κανεισ κολημμενοσ με west coast rap
Poso trelamenos mporei na eisai ???
ma8e poso kakos eise mesa se ligga depterolepta.. (empnefsmeno apo ton ksaderfo)
Γαμω το ΛΑΟ της 13 !
ise i den ise???
ea aplo testaki gia na 3ereis ti sou ginetai
-----
MA8E TO
Για να δουμε ποση μαλακια κουβαλας!
p0Co tyXer0C 9a eiC ChMera???
epidoseis sto sxolio
Δες και μονος σου,ποσο pacha εισαι!
εισαι σημερα σκυλος η οχι;;;
Δείτε πόσο αισιόδοξος είστε
gia na metras tin ili8iotita
Με γνωρίζεις? Πόσο με ξέρεις? hmm...για να δούμε λοιπον.
Kane to quiz kai ma9e posh trela kouvalas shmeraa
mmm.... gia na doume!!!
Mathe tora!
ti eisai ?
πειτε για να ξερουμε και εμεις
Θεοδωρίδου-Ζήνα
Όλοι έχουμε την δική μας προσοπικότητα.Έσυ είσαι ξεχοριστός για την καλοσίνη σου ή πας με το κοπάδι ...
VC DCV CVB
vazelos h kati allo
Poso aek eisai??
Ποιός από τους δύο εαυτούς σου θα επικρατήσει σήμερα?
ποσοι με αγαπουν και ποσοι οχι
einai alithina apotelesmata!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
apanta ama tolmas
Ronaldo h Messi
Lets see if you are hot or cold!
na doume an eisai malakas
bla lba bla bla ..........
Πόσο βαριέσαι να πας φροντηστήριο σήμερα;