Social App Builder
Social App Builder
Δημιουργία νέας εφαρμογής
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Δημιουργία λογαριασμού
Συνδεθείτε
To Be Or Not To Be....Blah?
a set of polls too find out what you believe and what most people believe as well.
Αρχή
Μερίδιο
What is it about guys/girls that are jerks? we hate their ways, and yet...we still fall for them.why?
We dont really care because WE ourselves are the Jerks in the relationship.
We are the jerks!!? GASP! you, i mean, WE should be ashamed of ourselves! dont you know that that hurts?! whoever ur messing with, ur also ruining their lives!
We like being his/her idiot.
For some odd reason, we hate how they make us feel, but we still stay with them! they lower our self-esteem, make us feel like garbage, and then,when they're all done USING us...they dump us! jerks.
Δημιουργήθηκε από
Kendall_Gorczany93
Δημιουργήστε τη δική σας δημοσκόπηση
Online People - Γνωρίστε, συνομιλήστε και γνωρίστε νέα άτομα
Προτεινόμενα Κουίζ
Auto H Moto
Asteio Quiz
Πόσο Ναζί Είσαι?
Ti Isoun Stin Proigoumeni Zoi Ss???
Ποιος Καθηγητης Του 1Ου Λυκειου Εισαι?
Poios Uchiha Eisai?
Ti Eidous Salami Eisai!!!
Poso Mentalist(Uri Geller) Pezei Na Eisai?
Είσαι Fan Της Έλενας Παπαρίζου?
Πες Μου Τι Σκιτσάρεις Να Σου Πω Ποιος Είσαι
Ti Soi Ma8hths Eisai??????
Gia Na Se Dw Ti Xes Apo Opla
Είσαι Σύγχρονη Ή Μεσαιωνική Μάγισσα;
Τι Γουσταρεισ Στην Ζωη Σου ??
Poio Zwo Tou Dasous Mas Eisai
Περισσότερα Κουίζ
Προτεινόμενες δημοσκοπήσεις
Πεσ Την Αποψη Σου
Η Πιο Καυτή Έδρα Της Superleague
Θα Θέλατε Ποδηλατόδρομο Στην Αθηνά;
Μεταναστευτικό
Who Is The Best?
Gimnasia Xanthis
Play-Off 2009-2010
Superleague 2010-11
Poioi Opadoi Kanoun Tn Kaliterh Atmosfaira De Podo
Jack Or Liza (Liza & Jack)...
Περισσότερες δημοσκοπήσεις
Προτεινόμενες εφαρμογές
Se Agapaei H Oxi?
Sagapa I Oxi??
Πόσο Βαριέσαι Να Πας Φροντηστήριο Σήμερα;
Posh Trela Kouvalas Shmera?
Poso Poustraki Eisai?
Περισσότερες εφαρμογές