Adanalıda Hangi Karakteri En Çok Seviyosunuz?

Adanalıda Hangi Karakteri En Çok Seviyosunuz?

çok gzl bi uygulama x)

Αρχή Μερίδιο
hangi karakteri seviyosunuz?