Social App Builder
Social App Builder
Neue Anwendung erstellen
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Ein Konto erstellen
Einloggen
איזה ילד/ה את/ה?
בואו ותגלו איזה סוג של ילד/ה אתם.. מופרע עדין ביישן??...וכו.. ביישן/ית ? מופרע/ת ? יל/ד טוב/ה ?
Start
Aktie
איזה ילד/ה את/ה?
המורה נותנת לקבוצה שמתנהגת יפה לצאת לגן מחוץ לבית הספר ולשחק.. אבל היא לא בחרה בך.. מה תעשה/י
Frage 1 / 6
טוב.. לא נורא בפעם הבאה.. לפחות אני לא יפספס את השיעור! :-)
יאאא גם כן זאתי חוצפנית עכשיו אני הולך/ת מחטיף/ה לה בוקס חסר לה שלא תוציא אותי עם הקבוצה... ססססס...
ישב במקום שלי ויבכה בשקט..
איזה ילד/ה את/ה?
נותנים לך הזדמנות להיבחן למקהלה/להקת ריקודים/ליגת כדורגל וכו..
Frage 2 / 6
אני אוהב/ת מאוד את זה אבל אני מתבייש/ת מאוד.. ואם אני לא יתקבל!?!!!? יואוו אמלהה מה פתאום אני לא הולכת
אני הולך/ת ואם הם לא יקבלו אותי אני יעשה להם בלאגןןןןןןן .......
אני ילך ליבחן ואם אני לא מתאים/ה להם אז לא נורא.. אני ישפר את הכישרון וינסה בשנה הבאה!
איזה ילד/ה את/ה?
המורה שואלת שאלה ומי שיענה עליה יקבל סוכריה.. מה תעשה/י
Frage 3 / 6
(מרימה אצבע)אני יודעת המורה!
אני יודע/ת את התשובה.. אבל לא נעים לי לדבר מול כולם ושכולם יקשיבו לי...
יאללה למה אני חייב/ת לענות על השאלההה ????? אני רץ אלייה וחוטף לה את הסוכריה...
איזה ילד/ה את/ה?
את/ה הולך/ת ברחוב ופתאום איש ניגש אליך אם סוכריה ואומר רוצה חמוד/ה?
Frage 4 / 6
בורח/ת מהר..
כן תביא...... לק! לק! לק!! בייי
ממשיך/ה ללכת כאילו לא שמעתי אותו
איזה ילד/ה את/ה?
את/ה רוצה לפתוח שין.. שואל את אמא שלך והיא לא מרשה...
Frage 5 / 6
אני לא ישאל אותה בכלל..אני מתבייש/ת...... אני פשוט לא יעשה.... :-'X
טוב.. לא נורא..
מי שואל אותה בכלל ... אני ישר פותחחחח/תתת
איזה ילד/ה את/ה?
איך את/ה עם המסורת של פייסבוק:איך היה החידון.. ???
Frage 6 / 6
יואוווווו מסורתתתתת מעצבנתתתתתת.. סססס.... מאיפה הם הביאו את זה..??!?
לא יודע/ת אני פשוט עונה על כל השאלות
מצוייןן!! אני מרגיש שאני ממשיך/ה מסורת נפלאהה!! :-I
Erstellt von
Halle80he
Erstellen Sie Ihr eigenes Quiz
Online People - Dating, chatten und neue Leute kennenlernen
Vorgeschlagene Quizze
Welche Disney Figur Bist Du ??
Bist Du Ein Echter Badner?
Wie Gut Bist Du In Mathe?
Liebt Er/Sie Mich Wircklich?
Welcher Floorball-Schläger Passt Am Besten Zu Dir?
Welches Element Bist Du ?
Fragen
Welcher Mma Kämpfer Bist Du ?
In Wen Bist Du Verliebt?
Wie Hätten Dich Deine Eltern Mit 2. Namen Genannt?
Welche Art Von Schüler Bist Du?
Wie Ist Der Name Deines Zukünftigen Freundes?
Wer Warst Du In Deinem Vorherigen Leben?
Wie Viel Clown Steckt In Dir?
Wie Wird Dein Mann Speter Mal Aussit
Welcher Schausteller Bist Du?!
Bist Du Ein Cooler Typ ?
Welche Filmfigur Passt Zu Dir?
Wie Gut Ist Dein Allgemeinwissen?
Which Kind Of Tgch Member Are You?
Welcher Death Note Charakter Ähnelst Du?
Welcher Besiktas Spieler Bist Du?
Welcher Lehrer Des Wsh Felbertal Bist Du?
Wer Ist Deine Wirkliche Liebe?
Welcher Gangster Wärst Du?
Wie Heißt Deine Seele?
Wecher Männliche Star Passt Zu Dir?
Welcher Hornswoggle Bist Du?
Pferde
Welcher Hund Passt Zu Dir?
Mehr Quiz
Vorgeschlagene Umfragen
Was Wird 2012 Passieren?
Voto Per Lojtari Me I Mir Ne Bot
Der Mieseste Bhak-Hollabrunn Lehrer
Pyrotechnik
Stuttgart 21 Umfrage
Lieblingssprache
Bauernhof-Umfrage
Grün Wirkt ~ Green Impact
Ps3 Wii Oder Xbox360
Wer Wird Deutscher Meister 2009/2010
Mehr Umfragen
Vorgeschlagene Apps
Bist Du Schön Oder Hässlich???
Kurde Oder Türke
Albaner Oder Kosovare
Türke Oder Deutscher
"The Way Of Live"
Mehr Apps