Social App Builder
Social App Builder
Opret ny app
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Opret en konto
Log ind
Hangi Nba Oyuncususun?
Hangi NBA Oyuncusu olduğunuzu öğrenmek için testi uygulayın! Kobe Bryant ? LeBron James ? Dwyane Wade ? Shaquille O'Neal ? Allen Iverson ?
Start
Del
Hangi Nba Oyuncususun?
Basketbol senin için ne ifade ediyor?
Spørgsmål 1 / 15
Çok iyi başardığım bir spordur. Benden iyisi nadir bulunur.
Ey gidi günler, bir ara basketbol bizden sorulurdu!
Hayatımın yerini alan bir şeydir, spordan ötedir.
İmkansızın bulunmasının imkansız olduğunu ispatlayan spordur.
Takım oyununu kendi yeteneklerimle süsleyebileceğim bir spor!
Ölüm. Kalım. KAVGA!
Hangi Nba Oyuncususun?
Basketbolda kendini nasıl geliştirirsin?
Spørgsmål 2 / 15
Ben yetenekli bir oyuncuyum ve ufak bir çalışma beni formda tutmaya yeter.
İdmanlar, maçlar, hepsi benim gelişmem için yeterlidir.
İyi bir oyuncuyum ama bulunduğum konumdan daha yüksek bir konuma ulaşmak kötü bir şey değil. Bu yüzden kendimi yetersiz gördüğüm konulara çalışırım.
Sürekli olarak çalışırım, bir önceki gün ne yaptığım değil, ertesi gün ne yapacağım önemlidir.
Takımca çalışırım çünkü kazanmanın yolu takım olmaktan geçer!
Zamanında yeterince geliştim, kariyerimin son döneminde eğlenmek istiyorum!
Hangi Nba Oyuncususun?
Oyun Stiliniz?
Spørgsmål 3 / 15
Dürüst olayım, takımda benden iyi oyuncu olmasını ve benden daha çok top kullanmasını sevmem.
Elimizden geleni yaparız, kazanamazsak çirkefliğe de başvurabilirim gayet.
Siz oynayın, baktınız atamıyorsunuz, topu bana indirin ben bakarım icabına!
Takım arkadaşlarım da en az benim kadar top kullanmalıdır, takım olarak maç kazanmaktan daha iyi bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Takım arkadaşlarımla beraber oynamayı çok severim. Ancak ön planda olmak da hoşuma gitmiyor değil.
Takım olarak oynamak herkesin hoşuna gider, ama takımda adam yok, yeteneklerine ihtiyacım var derlerse, elimden geleni yaparım!
Hangi Nba Oyuncususun?
Şutlarınız nasıldır?
Spørgsmål 4 / 15
Genel olarak fena sayılmaz ama orta mesafede şut kaçırmam.
Harika bir şut yüzdem vardır.
Isındım mı, kızdırdınız mı, ne yaparsanız yapın beni savunamazsınız.
Şut mu? Aram pek iyi değildir. Ama topu verirseniz 2 adamla beraber potanın içine gömerim yani!
Şutlarım iyidir ancak içeri penetre etmeyi daha uygun görüyorum.
Uzak mesafe şutlarım iyi değildir, ancak orta mesafede şutumu ve içeri penetrelerimi durdurabilecek çok az adam var.
Hangi Nba Oyuncususun?
En sevdiğiniz renk?
Spørgsmål 5 / 15
Kırmızı
Lacivert
Sarı
Siyah
Turuncu
Yeşil
Hangi Nba Oyuncususun?
Takımınızda yedek kaldınız...
Spørgsmål 6 / 15
Tabii ki kafaya takarım. Hocamla konuşurum ve benimle ilgili bir problemi olup olmadığını öğrenmeye çalışırım.
Yedek kalınca 4 kişi kalmıyoruz ya! Ama benim yerimi dolduracak adam da benim kadar iyidir ki benim yerime orada oynayabilsin.
Yedek kalmak yeteneklerime saygısızlık olur. Ama yine de takım arkadaşlarımın emeğine saygı duyduğum için sesimi çıkarmam ve içten içe kendimi yerim.
Yedekte oturmak mı, beni onca takım isterken ben bu takımı seçmişim, yedek kalmak bana yakışmaz!
Yıldız bir oyuncuyum, tabii ki nedenini düşünürdüm ancak ilk önce sorunu kendimde arar ve elimden geldiğince yanlışımı düzeltmeye çalışırdım.
Zaten takımda benim yerimi doldurabilecek oyuncular var, o yüzden pek kafaya takmam.
Hangi Nba Oyuncususun?
1 sayıyla rakip önde. Son 14 saniye ve takımınızın mola hakkı kalmamış. Dipten top oyuna sokuluyor. Koçunuzun oyun çizmek gibi bir lüksü yok. Bu durumda ne yapardınız?
Spørgsmål 7 / 15
"Verin şu lanet topu bana!"
Benim ne yapacağım çok da önemli değil, topu potaya sokalım da ben, o, diğeri, kim atarsa atsın umrumda değil.
İlk opsiyonum topu almak olurdu, ancak yıldız oyuncu olduğum için adamları üstüme çekip bir takım arkadaşıma da sayıyı kazandırabilirim.
Perdeleme, şut girmezse ribaund, takım arkadaşlarımın topu potaya sokması için her şeyi yapardım. Ancak top boşta bana gelirse niye kullanmayayım?
Tabii ki ilk tercih ben olmalıyım. Ancak çok müsait bir arkadaşım varsa ona da topu kazandırabilirim.
Öyle bir durumda zaten takım arkadaşlarım topu bana atarlar ve onları da kullanıp en iyi şekilde hücum etmeye çalışırım.
Hangi Nba Oyuncususun?
Üstün özellikleriniz?
Spørgsmål 8 / 15
Çeviklik & İçeri Penetre
Çeviklik & Şut & İçeri Penetre
Hırs & Savunma & Şut
Pota Altı & Savunma
Şut & İçeri Penetre & Liderlik
Şut & Savunma & Liderlik
Hangi Nba Oyuncususun?
Aksesuar ve dövme takıntınız var mıdır?
Spørgsmål 9 / 15
Abartmaya gerek yok, ben sahaya yeteneğimi göstermek için çıkıyorum. Ancak ayarında kullanırım.
Aksesuarda aşırıya kaçmam ve bana yakışan dövmelerim vardır.
Bunlar boş işler, 1-2 dövme yeterlidir, aksesuar kullanmam.
Kafa bandım olmadan kesinlikle kendimi rahat hissetmiyorum. Vücudumda pek dövme yok.
Pek aksesuar kullanmam, dövmelerim boldur ama!
Tabii ki! Vücudumun her yeri dövmeyle kaplı ve her maçta kesin aksesuarlarımı takarım.
Hangi Nba Oyuncususun?
NBA'de tuttuğunuz takım?
Spørgsmål 10 / 15
Boston Celtics
Cleveland Cavaliers
Detroit Pistons
Diğer
Los Angeles Lakers
Miami Heat
Hangi Nba Oyuncususun?
Maç boyunca hakemle zıt gittiniz. 5 foulunuz oldu ve haksız bir yere 6. foulu yediniz ve oyun dışı kaldınız. Tepkiniz ne olurdu?
Spørgsmål 11 / 15
Gülerek soyunma odasının yolunu tutardım.
Hakeme avaz avaz bağırırım.
Kavga çıkartırım ağız burun kırarım.
Maç boyunca zıt gittim hakemle, birkaç itiraz denemesinde bulunurdum ancak teknik foul alıp takımımı da riske sokmak istemem.
Tatmin olana kadar hakemle tartışırdım. Ancak teknik foul yemeye de niyetim yok, o yüzden limiti aşmamaya dikkat ederim.
Zaten ben alışkınım hakemlerin bana foul çalmasına. Küfrede ede soyunma odasına giderdim.
Hangi Nba Oyuncususun?
Son saniye... Müsait pozisyondasınız ancak daha müsait olan arkadaşınıza ekstra pas verdiniz. Ancak o bu şutu kaçırdı ve maçı kaybettiniz! Tepkiniz ne olurdu?
Spørgsmål 12 / 15
Ben atsaydım rezil olurdum o yüzden arkadaşım attığı için onu tebrik ederdim.
Bencil oynamadığımı ve onu düşündüğümü, ancak onun bütün takımın emeğine yazık ettiğini açık açık söylerdim. Moralinin bozulması umrumda değil, benimki bozulmuş olurdu çünkü.
Keşke ben kullansaydım diye içim içimi yerdi ama arkadaşımı da motive ederdim.
Keşke o da ekstra pas yapsaydı, daha müsait olan kişi atabilirdi!
Sorun değil, herkes şut kaçırabilir.
Umrumda olmaz, daha çok maç var.
Hangi Nba Oyuncususun?
Yine son saniyede savunmada inanılmaz bir hata yaptınız ve tutmanız gereken adam pota altında bomboş bir turnikeyle maçı takımına kazandırdı. Neler düşünürsünüz?
Spørgsmål 13 / 15
Arkadaşlarıma her zaman destek vermişimdir, umarım onlar da bana destek olurlar.
Bir sorun varsa takımda vardır. Maçın oraya hiç gelmemesi gerekirdi belki de. Hatayı takımca kabullenirdik.
Kurtardıklarıma saysınlar!
Oha ne yaptım ben! Bir sonraki maça kadar kimsenin gözüne gözükmemeye çalışırdım.
Sorun değil, bir sonraki maçta kendimi affettiririm.
Takım arkadaşlarımdan özür dilerdim.
Hangi Nba Oyuncususun?
Rakibinizde bir oyuncu var ki sürekli sizin üzerinizden oynamak istiyor, sürekli sizin üstünüze gidiyor. Siz ne yapardınız?
Spørgsmål 14 / 15
Ben de onun üstüne giderdim.
Elimden geleni yapardım ancak benden daha iyiyse üstüne gidip takımı batırmama gerek yok!
Koçun bana verdiği görevi yapardım. Kesinlikle egomu tatmin etmek gibi bir amacım yok!
Sorun değil, fazla hırs, kaybettirir.
Üstüme gelmek neymiş gösterirdim!
Üstüme gelsin, foullü oynayıp onu yıldırırdım. Kavga çıkartıp seyirciyi arkama almaya veya onu oyundan diskalifiye etmeye çalışırdım.
Hangi Nba Oyuncususun?
Son olarak... Mevkiiniz nedir?
Spørgsmål 15 / 15
Kısa Forvet
Oyun Kurucu
Pivot (Pota Altı)
Şutör
Şutör ve Oyun Kurucu karışımı
Uzun Forvet
Oprettet af
Bagan62
Lav din egen quiz
Online People - Dating, chat og mød nye mennesker
Foreslåede quizzer
Mega Klog(Som Mathias Roland Andersen) Eller Blond
Hvor Bøsse Er Du ?
Hvilken Fugl Er Du?
Hvad Er Dit Munke Navn?
Hvilken Sodavand Er Du?
Hvilken Keeper Er Du?
Julie, Sus, Cecil, Stine? :D
Idiot Test
Hvis Du Var En Bil, Hvilken Bil Er Du Så?
Hvilken Drink Er Du?
Er Du Selvglad
Hvilken Fotballspiller Er Du?
Hvilken Fotballspiller Er Du?
Hvor Meget Sh´Er Er Du 2
Hvilken Computer Type Er Du?
Hvad Sker Der Imorgen?
-/Hvor Klog Er Du/-
Er Du Et Nysgerrigt Menneske?
Hvor Godt Kender Du Mig? ;O
Smuk<3 Eller Total Klam!
Hvilket Dyr Var Du I Dit Tidligere Liv?
Er Du God Til Historie?
Hvilken Computer Type Er Du?
Hvilken Bil Kører Du I Om 5-10 År
Elsker Du Øl?
Ordsprog
Hvilken Person Er Du I Dag?
Ved Du Noget Om Noget ??
Vidste Du Det Om Hp?
Hvilken Rejsetype Er Du?(Mænd)
Flere quizzer
Foreslåede afstemninger
Mobning Test
Hvem Er Pænest?
Hvad Dyr Er Du I Den Kinesiske Zodiac
Afstemning
Hvem Vinder Vm?
Afstemning Om Nytårsfest - Hvor Skal Det Holdes?
Hvem Er Pænest?
Hvad Er Din Yndlingsfarve
Anna Vs. Jesper
Hvem Ville Være Bedst Som Betjent
Flere afstemninger
Foreslåede apps
Hvad Er Du Vejstrup Eller Bernstorff?
Hvad Er Du Tyk Eller Tynd ! ?
Hvor Meget Barca Fan Er Du??
Hvor Svensk Er Du Idag?
Flere apps