Sorry Vlada

Sorry Vlada

I'm Very Sorry ישששששש את סולחת לי ? ולדה יצאת מותק ? SAVITSK'S ARE THE BEST ?

Start Podíl
Sorry Vlada
דבר ראשון:כל מה שאמרו לך שקר האם את מאמינה לי??
Sorry Vlada
דבר שני:האם את מחבבת אותי (כידיד כמובן)??
Otázka 2 / 5
Sorry Vlada
את מאמינה לי שלא אני כתבתי לך את כל השטויות האלה???
Sorry Vlada
את סולחת לי כי שחכתי לצאת מהפייס????