Aşık Mısın?

Aşık Mısın?

'o' gerçek mi? "0" ? Belki ? Sırılsıklam! ?

Start Podíl
Aşık Mısın?
onun gülümsemesi sna ne ifade ediyor?
Aşık Mısın?
ya ağlaması...?
Otázka 2 / 4
Aşık Mısın?
gözünün içine baktı
Aşık Mısın?
seni sewiyorum lafı sana ne ifade edio?