Cs'de Nasılım ?

Cs'de Nasılım ?

Ne acıklamsı be :> Kınksın ? Pasifsin ? Lamer ?

শুরু করুন শেয়ার করুন
Cs'de Nasılım ?
Maca yenı baslamıssın map d2 T'sin ılk round b rush atarsın ama ondekı 4 kısı duser c4 de sendedir ?
Cs'de Nasılım ?
Favori Silahın ?
প্রশ্ন 2 / 4
Cs'de Nasılım ?
Favori Mapın ?

প্রস্তাবিত কুইজ