Social App Builder
Social App Builder
Yeni proqram yaradın
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
Hesab yarat
Daxil olun
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Bir önceki yaşamında ne olduğunuzu öğrenin :)) Timsah xD ? Elma ağacı xD ? Balık xD ? Bu senin ilk yaşantın güzelim xD ? Yine İnsan xD ?
Başlamaq
Paylaşın
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Nerede olmak istersin =))
Sual 1 / 5
Bazen suda Bazen karada...
çölde.. susuz kurak yerlerde :))
Doğanın derinliklerinde...
hava kara su.. ateş toprak xD
insanların telaş içinde ve hızlı olmadıı yerlerde..
nerde olursa olsun yaşarm bnn :))
Suda, hiç çıkmadan..
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Özelliklerin neler... :))
Sual 2 / 5
7 sn de bir hafızamı yeniliomuş gibi taklit yaprım :))
çok yavaş hareket edip etrafmdakileri baya biliorm :))
fazla bi özellim yok ot misali yaşıoz işte :))
İki ayak üzerinde yürüyebliorm bnn... vede konuşuorm yetermii :))
Özelliim kazık gibi durbilirm ve meyve yemeyi çok severm :))
suszlua dayanabiliorm :))
Uzun süre nefesimi tutabilirim...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
bi sonraki yaşantında ne olarak dünyaya gelmek istiosn :))
Sual 3 / 5
bitkiler olabilir mesela ağaç , çiçek gbi...
Çöl bitkisi... gbi bişe
gelmek istemiormmm.... hattaa mümkünse erken gidiim ..:P
Japon balıı,mürekkep balıı...
konuşabilen vede akciğer solunumu yapan bişe olursa sevinirm :))
su yılanı, kurbağa,timsah...
Telaşsız...Yavaşş... Sakin bişe olmak istiorm...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
hangi meslei tercih edersn :))
Sual 4 / 5
Çevre koruma dernei başkanı :))
Dalgıçç :)
farketmez bi baltaya sap olalmda... xD
Genetik mühendisi...
insanlık yararına bişeler yapan bi meslek...
Kaplumba terbiyecisi xD
Ziraat mühendisi...
Bir Önceki Yaşamınde "Neydin" ??? :))
Seç bi ay...
Sual 5 / 5
Aralık,ekim
Büyük ay"I" seçiorm xD
dünyanın uydusu olandan başka ay varmı :P
Kasım ağustos :))
mart, temmuz
Nisan, mayıs gbi
ocak, şubat
Yaradıb:
Bolukbasi.Cetin
Öz viktorinanızı yaradın
Online People - Tanış olun, söhbət edin və yeni insanlarla tanış olun
Təklif olunan Viktorinalar
Hangi Azerbaycan Rütbesisin
Zeyneb Babayeva
Are U A Thomas?
Dostunu Tanı
Əfruz
Hansı Disney Şahzadəsisən?
Lisayı Ne Kadar Tanıyosun Testi
Beni Tanı Com.Tr
Hansi Mebeli Sevirsen?
Kenan
Hangi Unlusun
Osman
Hangi bts üyesisin
Sevgilim beni aldattimi
Ruqayye Haqqında
Testler
Ayxan Xasiyev
Df,F`C Bv Bvnmnml ,
Test Merhelesi
Ninja
Nigar
Hangi disney prensesisin
Aptal Mısın
♥♥♥Zeyneb Babayeva♥♥♥
Hangi Ulkelisin
Nurayı Nə Qədər Sevirsən
Ne Qadar Zekisin
Hangi Blackpink uyesisin
Hangi kod adı kırlangıc karakterisin
Sevgi Həyatdı
Daha çox Viktorinalar
Təklif olunan Sorğular
Futbol Komandaları
Azerbaycan Çempionu
Məni Necə Biriyəm?
En Yaxsi Din. The Best Religion. Самая Лучшая Рели
Ən Çox Azarkeşii Olan Klub Hansıdır?
Hamıdan Xaiş Olunur Birini Seçsin !!
Bizdə Varıq!
Azerbaycan Çempionu
Tyhtyuyj
Hansı sınif eğlencelidir
Daha çox Sorğu
Təklif olunan proqramlar
Jeff Or Matt
Oyun Oyna
Yalnız kızlar anlar
Oyun Oyna
Bu Gun Yarasiqliyam?
Daha çox proqram