Social App Builder
Social App Builder
إنشاء تطبيق جديد
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
انشئ حساب
تسجيل الدخول
Sen Nesin??? Sen Aslında Nesin? What Are You?
Sen Aslında Nesin? Hadi öğren bakalım... Şaşurcaksun.. :D Kopa Gel Yavrum Kopa... :D ? Ayy canuum.. duygusal bebüşüm.. :'( ? İnek misin yavrum? ?
بداية
يشارك
Sen Nesin??? Sen Aslında Nesin? What Are You?
Yolda yürüyordun. Yerde para gördün. Naparsın?
سؤال 1 / 7
Ayh bi de eğilip yerden mi alcam, pantolonum kırışır, ojem bozulur.. bana nee!!
Ayy kim bilir hangi ihtiyacı olan insan düşürdü. Acaba bu parayla ne yapmayı planlıyodu?'
Cebe indirr... xD
Hemen test kitabı almalı..
mp3 olsa alırdım amaa...
Para ne demek? amaan ne sıkcam canımı..
Polise gidip teslim etmeli..
Şimdi bir insan bunu düşürdüqünde geri bulma olasılığı %25lerde iken ben bunu alıp o insanın peşinden koşarsam bu olasılık %50 olacaksa, polise gider de verirsem %10a düşecekse, ne yapmalı?
Sen Nesin??? Sen Aslında Nesin? What Are You?
Yolda yürümeye devam ediyordun... Karşına Buda kılığına girmiş bi adam çıktı... Ne yaparsn??
سؤال 2 / 7
Acaba bu kıyafeti ne kadara aldı??
Bana bu da geçer de geçebilirim. :D
Bu da kim?
bu da mı gelecekti başıma??
Buda burdaysa, bura neresi? Hindistan'a mı geldim? Hem Buda ölmemiş miydi?
Buda'nın burda ne işi var? Aklınca beni kekliyo mallll..
Kim bilir bu kılığın içinde ne acılar saklıdır..
Uuuuuuu dün işlemiştik Buda'yı derstee... Ropörtaj yapsam hoca 100 verir mi acabaa??
Sen Nesin??? Sen Aslında Nesin? What Are You?
Buda'yı da geçtin... Yolda giderken bir afiş gördün.. "Bugün cadılar bayramı!!" ve karşına bir kıyafet dükkanı çıktı... Nasıl bir kostüm seçerdin?
سؤال 3 / 7
Biz Türkiye'deyiz farkında mısınz??
Bugün cadılar bayramıysa ben niye kutliyim? Ben cadı mıyım? Cadıysam kılık değiştirmeye ne gerek var!?
Cadı nesi nesi? Şeker bayramının adı cadılar bayramı mı olduu?? Teraviye gitmemiz gerekiyo mu?
Çikooo...
İnek.. Mööööö...
Michael Jackson kılıqına girip bi kaç hareket yaptım mı olur bu iş..
Olup olmadık yerden bişiler alınmaz ki... Hemen pahalı bi yerden pahalı bişey alınmalı..
OOooOoOo beni house party dışında bişi kesmez... Ben yokum abi..
Sen Nesin??? Sen Aslında Nesin? What Are You?
Kostümünü de aldın, ya da almadın salla... Bir arkadaşını gördün. Ama senden korktu neden??
سؤال 4 / 7
Aç insanları anlayabilmek için 10 gündür açım... Kötü göründüğümü biliyodum..
Acaba onu korkutacak bişey mi yaptım? Eğer böyle bişey yaptıysam kendmi hiç affedemem. Yapma olasılıqım %15 ise neden korktu??
Bilmem ki naapmışım? Walla bişey yapmadım!
Elimde trigonometri testi çözüp, karşıdan karşıya kaç metre yürümem lazım hesap yapıyodum ondandır..
Kendi kendime espri yaptım yha ondandır.. Bak bitane daha.. Senin aşkın yalanmış bana yalanmamışı lazımm!!
Kıyafet almadım korkmasına gerek yok...
Michael Jackson dansı çalışıodum ondandır..
Yoksa ojem mi bozuldu? Üstümde bişey mi var? Bi leke mi olmuş?? Aynaa!! Ayna istiyorum..
Sen Nesin??? Sen Aslında Nesin? What Are You?
Arkaşını da geçtin.. Yolda en nefret ettiqin insanı gördün. Tepkin ne olur?
سؤال 5 / 7
Ben nefret edemem kiiiiii insanlardaaannn... =((
Gider ona bugünün cadılar bayramı olduqunu ve kostüme bile ihtiyaç olmadıqını, zaten kendisinin bir kostüm olduqunu hatırlatırım.
İnsanlar nefret etmeye değer mi? Bunu bi düşünmek lazım.. Değerse nefret ederim, değmezse etmem. Edersem yüzüne tükürrm, etmezsem sırıtr geçer giderm..
Iyyyy ne iğrenç giyinmiş, pazardan mı o??!! Gider ona giysileriyle işkence eder, eski ojemi veririmm..
Kesin tembel olduqundan nefret ediyorumdur, gider eline bi kaç test ver
Milleti örgütler hemen üstüne yürürüm... Hobaa eğlenceli bişiler çıktı!
Ona bi şarkıyla gönderme yaparım, Love me or hate me... If you love me than thank you... xDxD
Ondan neden nefret ettiğimi hatrlamaya çalışıyorum..
Sen Nesin??? Sen Aslında Nesin? What Are You?
Eve geldin..İçeri bi girdin... Kimi göresin?? Bu da nesii?? Bu Edward'!!!!!!
سؤال 6 / 7
Aaaayy! Edward... Üstündeki ne şekerr!! Acaba ben nasıl görünüyorum.. ayhhh canımm..
Bana ne la Edward'dan benim trigonometrim var... Edward ÖSS'de çıkcak mıymış!!??
Edward kimdi pardon?
Edward medward beni bağlamaz! Bağlasaydı çözemezdim...
Gider, sarılır şarkılarına bayıldığımı söyler, piyano dersi isterm!!
Hiiiiii, Bella'yı bırakıp buraya nasıl geldii?? Nasıl bıraktı kızcağızı yanlız??!!
Huuuuuuu Ed! Alice nerde Alice?? PArti yapmak lazım! Hadi bunu kutlayalım..
Onun adı Edward değil gerizekalı.. Robert Pattinson o! Ayrıca ne işi var burda??
Sen Nesin??? Sen Aslında Nesin? What Are You?
Sonuç olarak tüm bunlardan ne öğrendin?
سؤال 7 / 7
Aslında hangimiz kim olduğumuzu merak etmiyoruz ki? Bu nedenle her bir genç bu testi çözmeli çözdürmeli.. Çok başarılı..
Ben de ÖSS'de çıkar diye çözmüştüm!! Bu ne bok emmi yhaa??!!
Ben de yarın ne giysem diye tavsiye arıyodum bu ne şimdi?? Ama Edward iyi opldu yha.. Canımm.. x))
Bişey mi öğrenmem gerekiyodu??
Fonda müzik olsa daha iyi olurdu ama süperdi, geçer..
Huuuuu!! Çok cool! Çok süper!! Koptum walla çok eğlendim.. süper.. x))
Mal bi testti... Sonuç bu yhani.. Öyle yhanii.. bitse de gitsek
Siz beni güldürdünüz, Allah da sizi güldürsün! Hamdolsun, hamboşalsın.. xD
من إنشاء
Adikutlutas65
قم بإنشاء الاختبار الخاص بك
Online People - المواعدة والدردشة والتعرف على أشخاص جدد
اقترح الاختبارات
اسئلة ذكاء صعبة جدا
هتجيب كام في الثانوية العامة
اختبر ذكائك فى 8 سؤال
مين انت من شخصيات سبونج بوب
اغنيتك اليوم
ماذا يعني لك الفيس بوك؟؟؟
اغبى 5 اسئلة
هل انت تافه جدا !!!!! اكتشف بنفسك؟؟
إختبر علقليتك المقبولة من قبل عقلك
هل انت ضليع في الليمو ؟
اختبر شخصيتك من رؤيه الناس لك
هل انت بجد انت
حلمك اليووووم
أنا هقول على سرك
اعرف وظيفتك
اعرف نسبة انتمائك لوطنك
اختبار الدكتور فيل .... لمعرفة شخصيتك
انت مين من لعيبة الكورة ؟
مواصفاتك بحسب برجك الصيني
هل انت عازب صح ولا اي كلام
إختبـــــار الغبـــــــاء
شخصيتك حسب لونك المفضل
أختيارك للشكل الهندسي يحدد شخصيتك
انته ماموني طاك لو لا ادخل وشوف ؟؟
هل علاقاتك الانسانية جيدة؟
بتدور عى عروسة ........ خلاص عروستك عندنا
كيف تتعامل مع مواقف الشِدّة؟
Which Team Are You?
هل أنت ذكي بما يكفي لتتجاوز هذا الاختبار؟؟
آيا جزو مافياى سايبرجايا(بکس کویت) هستى؟
المزيد من الاختبارات
استطلاعات الرأي المقترحة
احسن فريق فى مصر
Poll Friends
تصويت
مين احسن ملحن فى نظرك
الانتخابات البلدية في برجا
Aita El Foukhar Election 2010
Real Madrid Vs Barcelona
كيف يمكن اصلاح الحزب الشيوعي اللبناني؟
مين اللي هايكسب ؟
شو رأيك بالجروب
المزيد من الاستطلاعات
التطبيقات المقترحة
نسبة الثول
شوف نسبت حبك للفيس بوك
حبك اد اى
حظك اليوم
الحظ
تطبيقات أكثر