Social App Builder
Social App Builder
إنشاء تطبيق جديد
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
انشئ حساب
تسجيل الدخول
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Yapacağınız davranışlara göre karakter şekillenecek... Kevin Ryman ? Jim Chapman ? Cindy Lennox ? David King ? Yoko Suzuki ?
بداية
يشارك
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Etrafınızı zombi sardı ve siz kaçmak zorundasınız ... O sırada 3 4 kişi birden koşarken bir partneriniz yere takıldı ve düştü ne yaparsınız ?
سؤال 1 / 7
Ben onu hayatta kurtaramam elimde bir silah olsaydı belki
Ben onu kurtaracak kadar güçlü değilim umarım biri kurtarır onu !
Onu kurtarmaya çalışırım...
Onun yanına gitmeye korkarım zombi beni ısırabilir..
Yoluma devam eder kendimi riske atmam..
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Raccoon şehri tehlikede olduğu için bir Umbrella tesisinde sığınmak zorunda kaldınız..İçeri partnerlerinizle girince alarm ötmeye başladı ve kapılar kitlendi .. Partneriniz size birlikte hareket edip çıkmaya çalışalım dedi ..Ona ne dersiniz ?
سؤال 2 / 7
Ben kendimi riske atamam benden mümkünse uzak durun.
Bir arada dursak hayatta kalma şansımız artar buradan birlikte çıkmak için birşeyler yapalım
Sanırım kapı şifrelerini nereden çözeceğimi biliyorum benimle gelin!
Tamam ama bana silah verin ve beni yalnız bırakmayın..
Tamam ben önden gideyim ne olur ne olmaz...
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Genellikle kullandığın item ne olurdu ?
سؤال 3 / 7
Bir taş ve sopa alıp birleştirip hammer yapmaya çalışırdım .. Alternatif fikir her zaman işe yarar
Çantam var ..İşime yarayacak şeyleri ekstra olarak ona koyardım..
Etraftan bulduğum kıvır zıvır ne bulursam...
Her türlü bitkiyi alır kendime iyi bakardım..
İyi bir silah
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Nasıl bir işin olmasını isterdin ?
سؤال 4 / 7
Çaylak bir polis.. Elimin silah tutması lazım :S
Çok sinsiyimdir ... Ajanlık bana göre
Devlet işleri :P
Elim herşeye yatkındır..Onlarla ilgili ne bulursam..
Kader böyleymiş pek ZENGİN değilim hayatımı geçindirecek herhangi bir meslek
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
Toplam senle birlikte 4 kişiniz.. Partnerlerin arkada kaldı .. Sen ilerledin ve bir Dayligh makinesi buldun ( daylight : T virüsü antivirüsü ) ve alet sadece 4 tane tüp çıkartabiliyor... Ne yaparsın ?
سؤال 5 / 7
Bir tane kullanıp bir tanesini de cebime atarım .. Kurtulursam satıp zengin olabilirim :S Çok acımasızım.. Arkadaşlarımdan biri ölmek zorunda kalacak
Güvenli mi diye kontrol eder ... Herkese dağıtırım... Bir kavga çıkarsa da bunlar hakkında olayı halletmeye çalışırım..Bunca zamana dek herkesi koruduk madem Herkes hayatta kalsın...
Kendim kullanıp gerisini arkadaşlarıma verirdim..Çünkü hepsi çok iyi...
Kendim kullanırım .. Öncelik benim onlar ne yaparsa yapsın.
Öncelikle inceler bir fotoğrafını çekerdim.Daylight hakkındaki tüm belgeleri alırım.Sonra onu kullanır ve arklarıma veririm..Bu kapsül benim için önemli UMBRELLA'YI bitirebiliriz...Bize ve şehre yaşattıklarından dolayı bir intikam alabiliriz...
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
T virüsü seni ele geçirdi ve ölmek üzeresin... Arkadaşların zombi olacaksın diye tedirgin ama son sözünü duymak istiyorlar yapacak birşey yok .. Ne dersin ?
سؤال 6 / 7
Ölmek istemiyorum :'(
Siktir siktir siktir.
Tanrım bana yardım et.. :S
Umarım kurtulursunuz..Şimdi beni öldürün de zombi olup size zorluk çıkarmıyayım...
Üzgünüm buraya kadarmış..Sizden ayrı takıldığım için özür dilerim.. Hoşçakal....
Hangi Resident Evil Outbreak Karakterisin ?
1 Daylight kullanarak(T-virüsünü arındırarak) Raccoon City'den bir şekilde kaçtın... Ne yaparsın ?
سؤال 7 / 7
Çaldığım daylight ı gizlice başka şirkete satarım..
Denizlerde olmak istiyorum.. Gemi ile gezintiye çıkarım..
Kendime bir ev alacağım..Doğa manzaralı şehirden mümkün olduğunca uzak olsun.Ve evimin yemyeşil bahçesine gelip o temiz havayı büyük bir zevkle soluyacağım.İyi bir evlilikte lazım..
Olan biteni herkese anlatırım ama mesleğimin bir önemi kalmadı artık.Motorsiklet alıp dolaşırım,artık hayat daha güzel olacak.
Umbrella'ya dava açacağım ! ! ! Bize yaptırdıklarının hesabını vermeliler..
من إنشاء
Barkin.Polat
قم بإنشاء الاختبار الخاص بك
Online People - المواعدة والدردشة والتعرف على أشخاص جدد
اقترح الاختبارات
اعرف شخصيتك من رقم موبايلك
اغنيتك اليوم
Which Team Are You?
ما رأيك بأبوب عرب
افحص نسبة غشك فلامتحانات
عرف شخصيتك بعشرة اسئله ،،،،،،،،،،،،،
انت شولي ولا ابو هنود؟؟
اختبار الكتروني
اختبار مين بيعرف غابي اكتر
اقوى اختبار ذكاء
هل انت من شلة صباح الخير صناعية ؟؟
هل أنت ذكي بما يكفي لتتجاوز هذا الاختبار؟؟
Quizoflove
هل انت راضي عن نفسك؟
مسلسل كنه الشام
اختبار المشيشين
آيا جزو مافياى سايبرجايا(بکس کویت) هستى؟
هل انت اسكندرانى فعلا
حدد شخصيتك مع الدكتور Phil
ثورة البحرن
شوف انت اي نوع من الفواكه....
اختبار نفسي
أنت طيب أم شرير
اختبر ذكائك
يا ترى !!! بتعرف وصايا الله العشرة
هل تعتقد بأنك ستنجح في المستقبل؟
هل انت زوجة كوك ،تيتي،جيمين
من العضوة التي تشبهكي من بايمون
Your Past Life
المزيد من الاختبارات
استطلاعات الرأي المقترحة
إستفتاء الأسبوع
تصويت
الرئيس القادم لجمهورية مصر العربية
من تنتخب للرئاسة؟ ( استفتاء صفحة النوبة بلدنا كلنا
مختار برجا
Saadnayel Election 2010
ماجد والحمار
The Truth
من افضل مرشح ان يكون قد المسؤليه (عمال) ؟؟؟؟؟
الجامعات الفلسطينية
Worst Way To Die
Whats Your Favorite Instrument?
Daily Driver
المزيد من الاستطلاعات
التطبيقات المقترحة
Mezo
الحظ
من تفضل في الكلاسيكو
انت برشلوني ولا مدريدي
Hebron Form
تطبيقات أكثر